הפרויקט - שלב ראשון בתוכנית אב להגדלת שטח בית החולים ב-50% ב-450 מיליון דולר
הוועדה החליטה לאשר את התוכנית בשני תנאים: לא יבוצעו עבודות פריצת דרך לצורך הקמת התחנה; הקמתה תהיה מלווה בפיקוח של אדריכל המבנה
תוכניות אלה מצטרפות לתוכנית הכפלה ושדרוג של קו לוד- באר שבע. תוכנית זו אמורה להיות מוכרזת כתוכנית תשתית לאומית בשבוע הבא. שרי האוצר והפנים אישרו את התוכנית. ראש הממשלה, אריאל שרון, צפוי לאשר את התוכנית במהלך השבוע
הארגונים הירוקים תוקפים: "מדובר בפיתוח מגוחך, שמטרתו לעודד שימוש ברכב פרטי על פני שימוש תחבורה ציבורית"
שלמה דולברג, מנהל המינהל למשק המים ברשויות המקומיות, משוכנע שתיאגוד משקי המים יביא רק טוב לצרכנים ולעיריות, אבל מוצא לנכון להזהיר את היזמים: "המשקיע הפרטי נהנה מביטחון יחסי בקבלת מחזורי עסקים וגידול האוכלוסייה, אך מחויב להשקיע הרבה"
יש לבחון בכל פרויקט את רמת המעורבות של הממשלה, את פערי עלות הפרויקט ופערי מחיר השירות, ואת ההתחייבויות והחשיפה שהממשלה נוטלת על עצמה לעתיד
התוכנית מחייבת שינוי ייעוד מאזור תעשיה ושטח שדה תעופה לדרך פרטית, לדרך ציבורית, למסילת ברזל פרטית, למסילת ברזל ציבורית ולרצועת מערכות
התוכנית, של המועצה האיזורית עמק יזרעאל וחברת החשמל, הוגשה לאישור ועדת המשנה לביוב ותשתיות במחוז צפון של מינהל התיכנון, ואושרה כתוכנית עקרונית
סקירת מצב מקורות המים מעלה: אקוויפר ההר צפוי לחזור לרמת השפל מתחילת החורף, ומאקוויפר החוף נשאבו בכל שנה כ-500 מיליון מ"ק - הרבה מעבר למילוי החוזר
לדברי מנכ"ל צלול, עו"ד יריב אברמוביץ, היו"ר מיקי מזר, שמונתה לתפקיד יו"ר בזק, נושאת באחריות ניהולית לתקלה, ולכן יש לבדוק האם היא נושאת באחריות לכישלון האיגוד למנוע את האסון האקולוגי שגרם הפיצוץ
תייצר 30 מיליון מ"ק מים בשנה מחיר של 54 סנט למ"ק; תחילת הייצור והאספקה - בסוף 2005
עוד טוענת דרך ארץ, כי על-פי החוק הכביש פטור מארנונה. לראיה לכך היפנו עורכי הדין למכתב אשר שלח ראש המועצה לפני שנה לשר האוצר ובו אומר דלג'ו, כי ידוע לו שהכביש פטור מארנונה
החלטת הממשלה היתה ביטול השתתפותה בתקציב הניקוז, והטלתו המלאה על הרשויות המקומיות
תונח מסילת רכבת רביעית ויסלל נתיב נוסף לתחבורה ציבורית
המומלצותהרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה