מהנדס מחוז מרכז של משרד הבריאות, אהוד לשם: "אני מצפה שמינהלת הביוב תדע לנהל את מדיניות מערכות הטיהור, ולא תיגרר אחרי הרשויות המקומיות"
יוסף פריצקי, שר התשתיות החדש, מגלה גם התמצאות וגם עניין בתפקיד: "אני מתכוון לגרום לכך, שגם ההתנחלויות וגם הפלשתינים יקימו מכוני טיהור. למרות השקפתי הפוליטית אני מוכן לתת להתנחלויות מענקים. הכל לטובת העניין"
המדינה לחוצה לממש את הפרויקט, היא משתתפת בשיחות עם בנקים אחרים להסכם מימון חדש בתנאים זהים, בינתיים ללא תוצאות
בשבוע הבא אמורה ועדת האיוש לראיין את המועמדים, לאחר שיימצאו מתאימים לתפקיד בעקבות מבחנים שיעברו במכון פילת
שמעון טל: אילו התחזיות לחורף ממוצע היו מתממשות - היה צורך להתחיל להקציב מים לשתייה
כאשר מדברים על שיחות עם סוריה, יש לזכור את נושא המים. מובן שגם בנושא זה יש מחלוקות בין הסבורים שניתן להגיע להסדרים, לבין המזהירים מפני סכנה אמיתית לעתיד משק המים
לטענת הארגונים, הוזלת הדלקים תעודד ביתר שאת את הנסיעה בכלי רכב פרטיים, ותמנע את הרחבת השימוש בתחבורה ציבורית בשל צמצום הפער בעלויות הנסיעה. לדבריהם, בכך ייגרמו עוד זיהום אוויר, עוד תאונות דרכים ויאבדו עוד שעות עבודה בפקקי התנועה
החלטה זו ניתנה בתביעה של 5 בעלי קרקעות הנמצאים בתוך תחום התוכנית ובשוליה. מדובר בתוכנית שמקדמת מע"ץ - כביש עוקף עפולה - ממערב ומצפון. בעלי הקרקע העמידו את תביעתם על 7.2 מיליון דולר
גורמי תחבורה מעריכים, כי עשרות פרויקטים לא יושלמו, ולא יפורסמו מכרזים לפרויקטים חדשים. בישיבה פנימית דחופה שהתקיימה השבוע אמר דורסט, כי עד ספטמבר ייגמר תקציב מע"ץ
ראש המעבדה להתפלה ע"ש רבין, וסגן ראש מכון גרנד למחקר המים, פרופ' רפי סמיט, דוחה את הטענות לפיהן בשל הגשם שירד בחורף האחרון ניתן לצמצם את ממדי ההתפלה
בתום המחקר יספק המכון מודל דגם עלות כלכלי, שמטרתו לבחון את עלות ההתפלה כנגד מגוון התועלות של שימוש במים מותפלים ותמלחת השארית, מבלי לגרום לנזקים לסביבה
חברות הדלק הוותיקות דורשות מהממשלה לדחות את המועד המחייב הכנסת סולר דל גופרית לתחנות
העיכובים בהקמת תחנות כוח רבות הביאו לכך שהקמת תחנות כוח בעלות הספק כולל של 1,600 מגוואט, נדחו בכמה שנים. ההספק של תחנות אלו שווה ערך לרזרבות של 17%, ולפיכך ב-2004 תהיה רזרבת ייצור מסוכנת של 6% בלבד במקום 23%
תוכנית החירום של נציבות המים אינה מתחשבת בשיקולים כלכליים, וההתפלה היקרה מועדפת, משום מה, על פני השבת מי קולחים. אז מה אם זה עולה לנו 250 מיליון שקל בשנה?
עלות ההשקעה: 70 מיליון שקל * העבודות צפויות להימשך שנתיים, והרכבת תנוע ב-2010
החולף בכביש החוף תמה: מה רע עשו שיחי השיטה הצהובה הפורחים במלוא הדרם תוך הגנה אקוסטית לדיירי שכונת רמת פולג בדרום נתניה - כי הוחלט להסתירם ע"י חומת בטון ענקית?
המומלצותהרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה