ההסכם - עד ספטמבר * חב' ממשלתית חדשה תהיה אחראית על הפרויקט
לא נמצא פגם בכך שהוועדה המחוזית הסתייעה ביועצים ומומחים מטעם מגישי התוכנית
קבוצת ספידן לא עברה את המיון בנימוק כי לא הוכיחה ניסיון מספק בניהולם ותחזוקתם של מכרזים בשיטת ה-BOT. הוועדה אישרה לקבוצה לשפר את הצעתה, ולאפשר לה להוכיח את ניסיונה בשבועות הקרובים. השלב השני במכרז אמור להתפרסם בסוף יוני
פרופ' פייטלסון מהאגודה הגיאוגרפית: הקו יגביר האטרקטיביות של מודיעין על חשבון ירושלים * הרכבת: האינטרסים הנדל"ניים של העירייה אינם שיקול
הרכבת צפויה לחנוך במהלך 4 2003-2005 קווים נוספים: בית שמש- תל אביב, נתב"ג- ת"א, אשקלון-ת"א ומודיעין. הרכבת מנהלת מו"מ מול יצרניות הרכבות אלסטום ובומברדיה לרכישת קרונות קטרים ב-1.4 מיליארד שקל
מדובר בערעור שהגישו 13 בעלי קרקעות, באמצעות עו"ד משה וינברג, על החלטת ביהמ"ש המחוזי שמחק את תביעתם לביטול ההפקעה על הסף
החברה להגנת הטבע ניסתה לארגן כנס תחבורה בת"א, בו התכוונה לתקוף את מדיניות חולדאי, אלא שלמרבה ההפתעה, כל המוזמנים ביטלו השתתפותם
שתי החברות עתרו היום (ג') לבג"ץ נגד שר התעשייה והמסחר, אהוד אולמרט, הממלא גם תפקיד של יו"ר מועצת מקרקעי ישראל
נודע, כי נציגי משרד התחבורה ונציגי מע"ץ החרימו את השתתפותם בוועדת המכרזים, ולכן בוטלו הדיונים שתוכננו. מבחינה טכנית מסמכי המכרז מוכנים, וכיום נמצאת הוועדה לקראת סיום הכנת הסכמי הזיכיון
מדובר בפרויקט ראשון מסוגו, במהלכו הועברה טורבינת גז מאתר הייצור בקיסריה לאילת, וזאת לאחר שנוצר הצורך לתגבר בדחיפות את אספקת החשמל לאילת. אילת מחוברת לרשת החשמל הארצית גם באמצעות קווי מתח עליון, מכיוון צפון
התחנה תוכל לפעול גם באמצעות גז טבעי כשמזג האוויר לא יאפשר להשתמש באנרגית השמש
מקורבים להנהלת הפרויקט: "בדיעבד מתברר כי הפרויקט תוכנן למגרה, אף אחד לא התכוון לבצע אותו"
המומלצותהרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה