הקמפיין של בנק לאומי חזר לאוויר אחרי חצי שנה והתברג כפרסומת הזכורה ביותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר של ביטוח 9 רצה מאז ינואר, ובמקום השני באהדה נמצאת קופ"ח לאומית שחזרה אחרי חודשיים
הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לבנק מזרחי טפחות, והפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לביטוח 9 ואודי כגן • הפרסומת החדשה היחידה בדירוג שייכת לדגים של תנובה • לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, סך ההשקעה של free TV מתחילת 2025 עומד על 17 מיליון שקל
חברת הביטוח 9 מתברגת כאהובה ביותר בפעם הרביעית מאז עלתה לאוויר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק מזרחי טפחות, וחברת הביטוח כלל השקיעה את הסכום הגבוה ביותר
הפרסומת של מזרחי טפחות מתמקמת במקום השלישי באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר עלתה במקור לפני חצי שנה ושייכת לטורנדו, והמושקעת ביותר שייכת זה השבוע השלישי ברציפות ל-free TV
הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שתי פרסומות חדשות מתברגות במדד: פלאפון שמחברת שוב בין יהודה לוי לנועה קירל, ו־וולט שמנסה להטות את הכף ולעורר אהדה
הקמפיין המתמשך עם אודי כגן מוכיח את עצמו עבור חברת הביטוח - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בנק הפועלים מתברג במקום השלישי בזכירות בלי להתאמץ להוכיח אנושיות אלא להפך, ו־free TV משקיעים את הסכום הגבוה ביותר
במקום הראשון מבין הפרסומות הזכורות מתמקמת זו של בנק מזרחי טפחות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ומי המפרסם שהשקיע את הסכום הגבוה ביותר השבוע, וגם קיבל מכתב אזהרה מעו"ד?
דירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מגלה: הפרסומת של ביטוח 9 האהובה ביותר, הפרסומת של בנק לאומי הזכורה ביותר ובנק מזרחי טפחות נכנס למדד הכי הרבה פעמים ב־2024 • משרדי הפרסום הבולטים: מקאן תל אביב, אדלר־חומסקי & ורשבסקי וגליקמן־שמיר־סמסונוב
הפרסומת למעבר בנק בקלות בכיכובם של דביר בנדק וחן אמסלם התברגה במקום הרביעי באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לאל על, והפרסומת של הרכב הסיני דונגפנג בולטת מול המתחרות
הפרסומת לקופת חולים לאומית עם קרן מור, כוכבת "קופה ראשית", עלתה לאוויר רק בתחילת השבוע, וכבר היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • את טבלת הזכורות מוביל בנק דיסקונט, ואחריו בנק לאומי
הפרסומת החדשה של בנק דיסקונט, שהשיק צ'אטבוט להשקעות, מתברגת במקום השלישי בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • את הטבלה מוביל בנק לאומי, ואחריו מזרחי טפחות; הפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9
הפרסומת הזכורה ביותר שייכת גם השבוע לבנק לאומי, גל תורן ומגי אזרזר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המהלך הלא טריוויאלי של סלקום, שמעלה מחדש פרסומות מהעבר, מביא את חברת התקשורת למקום השני בזכירות
ענף הפיננסים אחראי השבוע למחצית מהפרסומות בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לפרטנר, ומייד אחריה נמצאת המתחרה סלקום • חברת הראל השקיעה את הסכום הגבוה ביותר השבוע, אך אינה מתברגת במדד
המתחרה הגדולה של פרטנר, סלקום, מנסה להחיות את העבר עם פרסומת ישנה ומתברגת במקום החמישי בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע לפי נתוני יפעת שייכת לרשת yellow
בזמן שבסלקום מוותרים על הפרזנטור הקבוע, המתחרה פרטנר שומרת על סטטיק ומתמקמת גבוה בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • נינט מובילה את אירוקה למקום השני בזכירות כבר בשבוע הראשון באוויר, ומזרחי טפחות עולה ברשת 13 בלבד
השפה הפרסומית החדשה של קופת החולים נוכחת בלא פחות מחמישה סרטונים שהיו השבוע באוויר • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי פרטנר מתברגת במקום השני בזכירות עם עלייתה לאוויר, והתחרות בין חברות כרטיסי האשראי מתחממת
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות