משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
טל פרלמוטר / איור: גיל ג'יבלי

טל פרלמוטר מקים את "הקרקס" וינהל את קמפיין ישראל ביתנו

פרלמוטר, עד לאחרונה שותף בשמעוני-פינקלשטיין, פרש מהמשרד והקים סוכנות עצמאית • אחרי עזיבתו של פרלמוטר, תומר פולישוק מונה למנהל הקריאטיב הראשי של המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2021
שני כהן וליאור סושרד בקמפיין של 9 מיליון / צילום: יח"צ

הציבור מעדיף שפה פרסומית ברורה על פני טרנדים חולפים

סיכום מדד הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה וגלובס מראה כי פרסומות של משרד הפרסום אדלר חומסקי כיכבו הכי הרבה בדירוג הפרסומות הזכורות, ואחריהן פרסומות של ראובני פרידן • את דירוג הפרסומות האהובות מוביל אדלר חומסקי יחד עם משרד גליקמן שמיר סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל

עולים על הפסים: תקציב פרסום רכבת ישראל, בהיקף של 3-5 מיליון שקל, ייצא בקרוב למכרז

בשונה משנים קודמות, הליך המכרז צפוי להתמקד בפרזנטציות משרד ובהצעות מסחריות, מבלי לכלול מצגות קריאטיב ואסטרטגיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2021
מימין: עדי ברונר, גיל סמסונוב, רונן גולדשמידט ויגאל שמיר / צילום: גליקמן־שמיר־סמסונוב

משרד גליקמן-שמיר-סמסונוב עובר שינוי מבני

לגלובס נודע כי במבנה החדש ימונה גיל סמסונוב לתפקיד יו"ר פעיל, שימשיך לקחת חלק בניהול לקוחות (בין היתר יועברו לאחריותו חלק מלקוחותיו של גליקמן ז"ל) • יגאל שמיר ורונן גולדשמידט ימונו למנכ"לים משותפים, כאשר שמיר ממונה על התוצר הקריאטיבי, וגולדשמידט יישא באחריות לפן העסקי

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2021
רונית שגב, Bsc, MA מפתחת פתרונות לעור/ צילום: באדיבות מנכלית ביופור קוסמטיקה

תקציב הפרסום של מותג הקוסמטיקה ביופור יטופל ביהושע TBWA

היקף התקציב עומד על כ-5 מיליון שקל, שיופנו גם לפרסום מסורתי וגם לפרסום דיגיטל ופרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2021
חנן גליקמן ז"ל / צילום: תמונה פרטית

"חנן גליקמן הוא האדם היחיד שהיה מחליט, והיקום כבר התיישר"

בסוף השבוע האחרון הלך לעולמו במפתיע הפרסומאי חנן גליקמן, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • מותו היכה בתדהמה רבים משותפיו לדרך, ולא רק אותם • גלובס אסף כמה מחבריו כדי שיספרו על האדם, אישיותו המיוחדת ומורשתו

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2021
בשר אדום אדום / צילום: יחצ

המכרז שאינו נגמר: גיתם ופרסום אברהם יגישו הצעות מסחריות לתנובה מזון

זאת כחצי שנה לאחר שהמכרז יצא לדרך • למשרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע TBWA נמסר כי הם לא ימשיכו בתהליך • התקציב, בהיקף מוערך של כ-8-10 מיליון שקל, כולל את המותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2021
גליקמן חנן / צילום: עינת לברון

חנן גליקמן, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, הלך לעולמו

גליקמן ייסד את משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב לפני כ-30 שנה • גיל סמסונוב ספד לו הערב ואמר: "אנחנו המומים וכואבים את לכתו הפתאומי"

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2020
אהרון שפרד / צילום: Associated Press, Matt Rourke
ענף הפרסום | ראיון

להשפיע לא פחות מרונאלדו: הכירו את סוכנות המשפיענים החדשה שמגיעה לתל אביב

אהרון שפרד הקים את סוכנות המשפיענים הבינ"ל Goat על סמך ניסיון מקרי, שבו קיבל החזר השקעה מפתיע • עכשיו Goat נכנסת לישראל בשותפות עם קבוצת בלוסטון, איש העסקים רונן מיילי וחברת התוכן peach

ענת ביין-לובוביץ' ואסף אוני 26.12.2020
חנן גליקמן, גיל סמסונוב, יגאל שמיר, רונן גולדשמידט ורועי גפן / צילום: איל יצהר
השיחה | בלעדי

עידן חדש: גליקמן-שמיר-סמסונוב יעבור לבעלות מלאה של קבוצת פובליסיס 

השותפים הישראלים במשרד גליקמן-שמיר-סמסונוב חתומים על חוזי ניהול לארבע שנים לפחות • וגם: טמפו משקאות עדכנה על צירופם של שלמה זהר ואיריס בק לדירקטוריון החברה • השיחה

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2020
עמית משיח, מנכ"ל מקאן  / צילום: איל יצהר, גלובס
השיחה | בלעדי

מקאן תל אביב מחזיר לעובדים רטרואקטיבית את הקיצוץ בשכר בשל הקורונה

משרד הפרסום היה מהראשונים לקצץ בשכר העובדים, וכעת הוא הראשון שמחזיר את השכר לרמתו לפני המשבר • למרות הערכות בתחילת המשבר, חלק גדול מלקוחות המשרד לא קיצצו את תקציב הפרסום, והמשרד גם הצליח לגייס לקוחות חדשים • השיחה

ענת ביין-לובוביץ' 14.12.2020
אורן יוניוב / צילום: איל יצהר

הסכסוך לא נגמר: אורן יוניוב בדרך לקרב בינלאומי עם קבוצת WPP

לגלובס נודע כי עו"ד בעז בן-צור, המייצג את יוניון, שלח מכתבים לחלק מלקוחות קבוצת WPP בישראל, בבקשה להעביר לידי יוניון כל מידע על טרנזקציה כספית שיש להם עם הקבוצה, כדי שניתן יהיה להוציא צווי הוצאה לפועל ולעקל את הכסף

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2020
אילון זרמון / צילום: איל יצהר

זרמון יטפל בתקציב הפרסום של מאווררי ווסטינגהאוס

היקף תקציב ההשקה עומד על כ-4 מיליון שקל • הבחירה בזרמון נעשתה לאחר מכרז בו השתתפו חמישה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2020
מפעלים של קליל ונירלט, מותג של אינרום / צילום: איל יצהר

אהבה חדשה? תקציב הפרסום של קליל צפוי לעבור למקאן ת"א

זאת אחרי למעלה מעשור של פעילות משותפת עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב • היקף התקציב עומד על כ-2 מיליון דולר בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
סניף של סופר פארם / צילום: בר אל, גלובס

תקציב הפרפורמנס של סופר-פארם בהיקף 15 מיליון שקל עובר לפובליסיס

משבר הקורונה אילץ שחקנים רבים בשוק לחזק נכסים דיגיטליים, מה שהחריף את המאבק בין קבוצות הפרסום הגדולות • ניתן לראות זאת בתחרות בין קבוצת פובליסיס לקבוצת אדלר-חומסקי על תקציב ההפרפורמנס של סופר-פארם

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
סופרמרקט- סדרן חברת תנובה - במקרר של מוצרי חלב / צילום: תמר מצפי

האם פרסום אברהם יזכה בתקציב הפרסום של תנובה מזון?

עפ"י מקורבים, בתנובה מזון מעדיפים להיות "תקציב גדול של משרד בינוני" ולא "עוד תקציב" במשרד גדול • תקציב תנובה מוערך בכ-8-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 1592 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 100

צרו איתנו קשר *5988