פרסום

כתבות אחרונות

 
קמפיין של ישראל קטורזה לחברת פרשקובסקי. הפרסום בנדל"ן נעשה בשלושה גלים / צילום: גבע טלמור

הצניחה שלפני העלייה? ירידה של 40% בהוצאה על פרסום נדל"ן

משבר הקורונה הקטין את הפעילות בתחום הפרסום בכמה קטגוריות, אולם פרסום הנדל"ן ירד עוד יותר מענפים אחרים • הפרסומאי רמי יהודיחה: "נראה התאוששות כבר ברבעון הראשון של השנה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2020
חנות להלבשה תחתונה / צילום: תמר מצפי

להיות בלי ולהרגיש עם - הלבשה תחתונה מקודמת באמצעות מסרי העצמה נשית

שימוש בנשים מעורטלות כמעט לחלוטין, בפרסומות להלבשה תחתונה, הוא דבר נדוש • אבל הפרסומת הנוכחית הצליחה לחצות קווים בכל האמור בתפיסת הנשים את עצמן, תפיסה שנטווית בזהירות רבה ועל פני זמן ארוך תוך ניסיון לשנות דימויים והגדרות שהוטמעו במהלך שנים רבות

ד"ר כלנית אפרת 26.12.2020
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock

מנהלי שיווק מצייצים: גם השנה ynet וגלובס הם האתרים המועדפים לפרסום

הסקר שנערך זו השנה השלישית ברציפות בקהילת "מנהלי שיווקי מצייצים" ביחד עם חברת Segmanta מלמד על העדפה בקרב מפרסמים לגלובס מקרב האתרים הכלכליים ול-ynet באתרים הכללים • ניכרת העדפה ברורה גם ל-N12 שרק השנה נכנס לזירה • הפרסום בדיגיטל מתחזק

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2020
מסורת של שנים. Thanks and Giving עם ג'ינפר אניסטון / צילום: יוטיוב

הכירו את בית החולים שמתרגם סטוריטלינג לגיוס כספים, וכיצד ג'ניפר אניסטון קשורה לזה?

ביה"ח המחקרי לסרטן ילדים St. Jude הוא מותג אייקוני, גם באופן בו עובד מערך השיווק וגיוס הכספים שלו • בשנה האחרונה הוא עשה מהלך שאפשר ללמוד ממנו •  אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

אלינוער לויטן שוורץ 24.12.2020
שופטי הזמר במסכה / צילום: ערן לוי

מי הרוויח ומי הפסיד במלחמת הברייקים של קשת ורשת?

ביום שבת האחרון יצא לדרך אחת הקרבות המעניינים ביותר של הערוצים המסחריים, כאשר קשת שידרה את גמר "הזמר במסכה", ורשת השיקה את "האח הגדול" • בכדי להתמודד עם התחרות, שתי הרשתות שינו גישה בנוגע לאופן שיבוץ הפרסומות

11.12.2020
אייל חומסקי / צילום: אביב חופי

אדלר חומסקי ופרוקטר & גמבל זכו בגרנד פרי בתחרות היורובסט

הזכייה הינה עבור מהלך "רבי-בוט" בקטגוריית media תחת Use of digital • מדובר בכלי לנשים חרדיות בזמן נידה, במסגרתו נוצר תהליך שמקצר את פרק הזמן בו האישה צריכה לחשב אחרי המחזור החודשי מתי היא מפסיקה להיחשב טמאה ועליה לטבול במקווה ולהיטהר

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2020
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

המותגים המובילים "מגלים" את הפוטנציאל הכלכלי של ציבור דוברי הרוסית בישראל

מפרסמים יקרים, תפנימו את מה שמעבר לים כבר הבינו: אחד הפתרונות היעילים בתקופה האחרונה הוא השיווק הרב-תרבותי

דמיטרי גנדלמן 07.12.2020
ההמבורגר העבש של ברגר קינג.  בעתיד נזכור שאין בו חומרים משמרים / צילום: מתוך הקמפיין

יותר מפרסומת: כשמותג מוביל לא חושש להעביר מסר פוליטי

מדד הפרסומות המדוברות של גלובס מסכם שנה בזירה הבינלאומית • אילו קמפיינים בלטו השנה • למי הקורונה עשתה רק טוב • ומה קרה לנייקי, כשיצאה במהלך שבו היא העדיפה מוסר על מסחר

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2020
תרצה גרנות ז"ל / צילום: רמי זרנגר

ממלאים את החלל שהותיר קקטוס הזהב: תחרות פרסום חדשה ע"ש תרצה גרנות

התחרות, שתקרא על שם מי שנחשבת לכוהנת אנשי הקריאייטיב לדורותיו, תרצה גרנות ז"ל, אמורה להיות תחרות עצמאית, שאיננה תלויה במשרדי הפרסום שמטרתה להוקיר ולקדם את הקריאייטיב בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2020
קמפיין ויגן פרינדלי. תמימות דעים בקרב השופטים / צילום: עופר בן יהודה
פרסומות | ניתוח

מסר עם בשר: סוד ההצלחה של קמפיין ויגן פרינדלי

מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2020
שופטי הזמר במסכה / צילום: ערן לוי
מדיה | ניתוח

הטלוויזיה כמעט ולא נפגעה מהסגר השני. שאר ענפי המדיה מדממים

אובדן תקציבי פרסום לאתרים הגדולים, שיתוק של תחנות הרדיו והדממה מוחלטת של ענף שילוט החוצות • ומה יעלה בגורל הפרינט • ניתוח השלכות הסגר השני על אמצעי המדיה ומשרדי הפרסום לקראת מה שמסתמן כתחילת היום שאחרי, מעורר דאגה

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2020
מתוך הפרסומת של נייקי / צילום: צילום מסך

שעת יצירה: איך הצליחה פרסומת אחת עם אפס ימי צילום להפוך לאייקונית

אפילו בלי יום צילום אחד, אלא באמצעות עריכה בלבד, הצליחו ב-NIKE לייצר סרטון שכולו יצירת אמנות אחת גדולה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי קורלנד 26.09.2020
טים קוק / צילום: AP - Jeff Chiu

עדכון הגרסה של אפל מסעיר את עולם הפרסום? חכו לחידוש של גוגל

המהלך המתוכנן של אפל להגברת הפרטיות עורר גלים בקרב השחקנים בעולם הדיגיטלי, בהם פייסבוק, שביקרה אותו בחריפות מחשש שיפגע בהכנסות • אבל הדרמה האמיתית בענף נמצאת מעבר לפינה עם הכוונה של גוגל שלא לאפשר העברת מידע לטכנולוגיות הקוקיז של גולשי הכרום

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2020
ליונל מסי / צילום: Joan Monfort, Associated Press

ליאונל מסי יהיה השגריר של אורקם הישראלית לקידום טכנולוגיה למען עיוורים

החוזה עם מסי הינו לפחות לשלוש שנים, ועל פי ההערכות בשוק הוא צפוי לקבל כ-10 מיליון דולר עבור השתתפותו • מטרת הפרויקט שיוביל כוכב הכדורגל תהיה להביא לקדמת הבמה את האתגרים עמם מתמודדים עיוורים, ולסייע במתן פתרונות חדשניים עבורם באמצעות הטכנולוגיות של אורקם

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2020
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי

הקורונה השפיעה על העסקים: עסקת טאבולה-אאוטבריין התפוצצה

טאבולה ניסתה לשפר את תנאי העסקה, אך גורמים שמעורים בפרטים מספרים גרסאות סותרות: האם הסיבה נעוצה בתוצאות פחות טובות שמציגה אאוטבריין, או שטאבולה לא הצליחה לקבל מימון בנקאי ודרשה עסקה שכולה במניות • מייסד טאבולה אדם סינגולדה על הטענה שהחברה לא הצליחה לגייס כסף: "זה שקר"

עמרי זרחוביץ' 08.09.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 512 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 32

צרו איתנו קשר *5988