פרסום

כתבות אחרונות

 
מגי אזרזר וגל תורן בקמפיין בנק לאומי – הזכור ביותר ב-2024 / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

שני הבנקים שכבשו את צמרת דירוג הפרסומות השנתי, ומי משרד הפרסום המוביל?

דירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מגלה: הפרסומת של ביטוח 9 האהובה ביותר, הפרסומת של בנק לאומי הזכורה ביותר ובנק מזרחי טפחות נכנס למדד הכי הרבה פעמים ב־2024 • משרדי הפרסום הבולטים: מקאן תל אביב, אדלר־חומסקי & ורשבסקי וגליקמן־שמיר־סמסונוב

גלית חתן 09.01.2025
הקמפיינים ההומוריסטיים של מילקי, ביטוח 9 ו–am:pm שעלו השנה / צילום: צילומי מסך מיוטיוב

הומור במלחמה הוא לא גילטי פלז'ר, הוא תרופה אפקטיבית

הפרסומות ההומוריסטיות שעלו השנה על מסך הטלוויזיה סיפקו לישראלים הפוגה מהמלחמה • מחברות ביטוח ועד רשתות מזון, מחלחלת ההבנה שהצחוק הוא לא למרות המצב - אלא בגללו

עטרה בילר 09.01.2025
אביתר סדון, מייסד ומנכ''ל בלאנקו / צילום: תומר בורמד

תקציב פרסום הכשרה ביטוח ופיננסים עובר למשרד בלאנקו

משרד הפרסום בלאנקו יטפל בתקציב הפרסום הכולל של קבוצת הכשרה ביטוח ופיננסים • התקציב מוערך ב–15 מיליון שקל בשנה

גלית חתן 05.01.2025
הפרויקט של קטה גרופ בגליל ים / צילום: viewpoint kata icon

הרוכשת החדשה בפרויקט קטה גרופ בגליל ים

בתו וחתנו של ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים ומנכ"ל "סרוגו חברה לבנייה", מאי וגיא עזרא, רכשו דירה בת ארבעה חדרים בפרויקט של חברה המתחרה בזו של האב • באפ טכנולוגיות חתמה על הסכמי פרסום עם אמזון פריים ואובר, ו-ICL מקימה מרכז מחקר ופיתוח חדש • אירועים ומינויים

גלית חתן 05.01.2025
ברייק הפרסומות הפך לבזאר סופרלטיבים רעשני / צילום: Shutterstock, צילומי מסך מתוך פרסומות

סמנכ"ל השיווק לשעבר של חברות הביטוח נתקל בפרסומת לביטוח רכב, וכעס

ברייק הפרסומות הפך לבזאר סופרלטיבים רעשני, שבו כולם הכי זולים, מהירים וטובים, יעלימו לך את הקמטים ואת המינוס בבנק. הגיע הזמן לחזור לשקיפות

גיל שגיב 01.01.2025
קמפיין הילדים של H&O / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הפרופסור שמזהיר: בינה מלאכותית היא כמו סכין מושחזת, תלוי איך משתמשים בה

שורה של קמפיינים מבוססי AI שעלו לאחרונה בעולם ובישראל מעלים שאלות על שימוש באווטארים במקום ילדים, הקלות שבה ניתן למכור רעיונות והעצלנות של המוח • פרופ' עודד מימון, מהמומחים הגדולים בתחום: "אולי יהיו תנועות התנגדות, אבל עוד עשור זה יהיה מיינסטרים"

גלית חתן 31.12.2024
עמית משיח, מנכ''ל קבוצת מקאן ת''א ועדו הר-טוב, מנכ''ל גיתם BBDO / צילומים: איל יצהר, יח''צ גיתם,

איך תשפיע עסקת הענק של ענף הפרסום על השוק הישראלי?

אינטרפאבליק מחזיקה במקאן ת"א, ואומניקום מחזיקה ביהושע TBWA ובהסכם ייצוג מול גיתם BBDO • בכירים בענף לא שוללים שיתופי-פעולה בין הצדדים

גלית חתן 25.12.2024
מצטערים, מד מן. מהפכת הפרסום כבר כאן / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, Shutterstock

מצטערים, מד מן. מהפכת הפרסום כבר כאן

שתי חברות פרסום, אומניקום ואינטרפאבליק גרופ, מתאחדות לכדי ענק של 30 מיליארד דולר כדי לרתום את מומחיות הנתונים, הטכנולוגיה וה-AI השולטים כעת בשדרת מדיסון - ובכל השיווק שאתם רואים

The Wall Street Journal 24.12.2024
מימין: אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן / צילום: גדעון מרקוביץ

בכירי הענף הזה לא חוששים שה-AI תגזול את תפקידם. הם צודקים?

כלי הבינה המלאכותית היוצרת יהוו חלק משמעותי בעבודת ענף השיווק הישראלי ב־2025, אך לרוב המנהלים בענף ברור כי לא מדובר בתחליף לבני אדם • מייסדי קהילת מנהלי שיווק מצייצים, יוזמי הסקר: "מדובר במגמה הפוכה לארה"ב, אולי כי האיום הביטחוני עולה על הכול"

גלית חתן 24.12.2024
שחקני הפועל פתח תקווה. מאמצת: קבוצת מבנה / צילום: אסף הופמן

חברות הנדל"ן שמעניקות חסות למועדוני ספורט: "קבוצה בליגת העל זו חשיפה מטורפת"

ממאות אלפי שקלים לשנה לחסות לקבוצת כדורגל או כדורסל ועד יותר ממיליון שקל לחסות לנבחרת - עוד ועוד חברות נדל"ן נכנסות לעולם הספורט ומרוויחות פרסום בהיקפים אדירים • "אוהדים מכל הארץ מגיעים אלינו למשרדי המכירות"

יובל ניסני 14.12.2024
אפליקציית טלגרם. זירה פרסומית בעלייה / צילום: Shutterstock, Arthur Shevtsov

מקמפיין בטלגרם עד פרסום ישיר בוואטסאפ: המגמות שיובילו ב־2025

בשנה החולפת זינק מעמדן של פלטפורמות המידע הפחות רשמיות: טלגרם, וואטסאפ וגם פודקאסטים מצולמים • התוצאה: זירות שבעבר נותרו מחוץ למיינסטרים הפרסומי הופכות מוקד משיכה לחברות ומותגים גדולים, בהם סופר־פארם, דניה סיבוס ו־BMW • טור אורח

אלירן דורון 10.12.2024
דקל ורד־כץ (תשיק את הסטארט־אפ dekel verified), מייסם מייקאפ (דוברת הערבית היחידה בטופ 20), אלין כהן (בעלת מותג איפור) / צילום: צילומי מסך מאינסטגרם

20 המשפיעניות שמרוויחות הכי הרבה בישראל

שוק המשפיענים בישראל מגלגל 300 מיליון שקל בשנה ומרחיב את הגבולות מעבר לטיפוח ואופנה גם לפיננסים ובריאות • לירן ליברמן, מנכ"ל יומנז: "יוצר תוכן הוא לא קומודיטי, הוא חלק בלתי נפרד מהעסק. 20 המובילים בישראל הם מובילות, ומדובר בנשות עסקים לכל דבר"

גלית חתן 02.12.2024
אילן סיגל, מנכ''ל yes / צילום: רמי זרנגר
yes | בלעדי

לראשונה ב־yes: פרסומות בשירותי הסטרימינג מאמצע 2025

שחקנית הטלוויזיה הוותיקה תיכנס לעולם הפרסומות החל מהמחצית השנייה של 2025 ותפעיל בסטינג וב־yes+ מודל פרסום מטורגט בדומה לזה של נטפליקס ודיסני, שיאפשר לה להציע מסלול מוזל ללקוחות • בחברה מחפשים מנועי צמיחה חדשים, והמהלך בא מספר חודשים לאחר ההודעה על שת"פ עם פרטנר

גלית חתן 01.12.2024
קרן פרידמן, מנכ''לית משותפת טוויסטד / צילום: גיל חיון

טוויסטד הופכת לסוכנות פרסום שמבוססת כולה על בינה מלאכותית

הבינה המלאכותית תוטמע בכל התחומים של הסוכנות: מחקר, אסטרטגיה, תכנון מדיה, קריאייטיב, אנליזה ואופטימיזציה

גלית חתן 24.11.2024
אילוסטרציה: Shutterstock

90% מתקציב הפרסום מושקע בדיגיטל: כך נערכו מנהלי השיווק לחודש הקניות

ימי הקניות המסורתיים של נובמבר נמתחים השנה על פני כל החודש לאור התחרות הבינלאומית, לצד התמקדות בהפגת מתחים בשל המלחמה והגדלת תקציבי דיגיטל מעבר לרגיל • מנכ"לים ומנהלי שיווק בחברות מובילות משתפים עם גלובס את האסטרטגיות שעובדות עבורם

שירה ספיר וגלית חתן 20.11.2024
פרויקט הארון החברתי של קניוני עזריאלי / צילום: ערן לם

לקחי המלחמה: אפשר לבסס אמון, הערכה והעדפה למותג גם בעת משבר

תקציב הפרסום בישראל לשנת 2024 מוערך בכ-5 מיליארד שקל. אם כל מותג ישקיע עשירית מהתקציב שלו במהלך עם אימפקט חברתי, יהיה קשה להתעלם מההשפעה החיובית על ישראל - ובאותה מידה, מהתרומה לתפיסת המותג • הנה חמש דוגמאות כיצד ניתן לעשות זאת

נועה אוני 01.10.2024

   123456789101112131415   

   נמצאו 639 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 40