פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
פרוקטר אנ גמבל /צילום: רויטרס - John Sommers
P&G: להגביר את הגיוון המגדרי בשרשרת יצירת הפרסום והתוכן
החברה מנצלת את הבמה המרכזית של ענף הפרסום - פסטיבל "אריה הזהב" של קאן - כדי להכריז על סדרת שיתופי-פעולה שמטרתם להגביר את הגיוון המגדרי ● חתמה בין היתר על שיתופי-פעולה עם חברות המדיה והבידור של קווין לטיפה וקייטי קוריק
  
 
תיירים בתל אביב./ צילום: שלומי יוסף
לפ"מ השקיעה 50 מיליון שקל בפרסום בחו"ל ברבעון הראשון
לשכת הפרסום הממשלתית פרסמה לראשונה נתונים באתר היחידה הממשלתית לחופש המידע ● 50 המיליון מתחלקים כמעט שווה בשווה בין הדיגיטל והטלוויזיה
  
 
ערן יעקב / צילום: שלומי יוסף
רשות המסים לא תגבה מע"מ על העמדת שטחי פרסום לגוגל
בתום מחלוקת ארוכת שנים קיבלה הרשות את בקשתה של קבוצת תקשורת גדולה להטיל עליה מע"מ אפס על העמדת שטחי פרסום לגוגל ● הסירוב המקורי הגיע מכיוון שגוגל פועלת מישראל ולכן אינה נחשבת ל"תושב חוץ" הפטורה ממע"מ
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה תאפשר לזאפ ו-וואלה! למכור קמפיינים חכמים
בענף השיווק הדיגיטלי הישראלי מתחילים להפנים שכדי להציע קמפיינים יעילים יש צורך בשיתוף פעולה בין הפלטפורמות שמציגות את הפרסום לחברות שסוחרות במידע על הצרכן ● ל"גלובס" נודע כי שיתוף פעולה ראשון כזה מסתמן בין קבוצת זאפ לארטימדיה, במקביל לשיחות עם וואלה! ● מה ההבדלים בין חברות המסחר במידע ואיך זה ישפיע על השוק? ● ניתוח
  
 
נבו כרמי / צילום: יחצ
ביקושים ערים לזמני פרסום נרשמים לקראת חג הפסח
לקוחות שהם לא בהגדרה "מפרסם לחג" מושכים או טיפה לפני החג או קצת לאחריו ■ זה גם יותר זול וגם הברייקים פחות עמוסים ■ בחג הזה כולם משכו אחורה - במקום שלושה שבועות לפני החג חמישה וחצי שבועות לפניו
  
 
משרד פרסום / צילום: שאטרסטוק
בני מנשה ואבי מורגנשטרן הקימו משרד פרסום המתמחה בצעירים
המשרד ייקרא "fresh" וינוהל על ידי רביד מזור, עד לאחרונה סמנכ"לית המדיה של זרמון גרופ ■ מנשה מגיע מתחום ההפקה והאמרגנות ומורגנשטרן הוא בעלי חברה המתחמה במסחור מוצרים ■ באחרונה פנו השניים ליוטיוברים מובילים במטרה ליצור עמם שיתוף פעולה
  
 
מארק פריצ'רד / צילום: רויטרס, Neil Hall
המפרסמים מאוכזבים מהדיגיטל, אבל הוא כאן כדי להישאר
פרוקטר&גמבל קיצצה מאות מיליוני דולרים מהפרסום בדיגיטל, והיא לא היחידה ■ אין צורך להתחיל בהספדים
  
 
גביע העולם בגמר המונדיאל לשנת 2018 / צילום: מוחמד המד, רויטרס
טרגט ספיריט מתחילה בשיווק זמן האוויר של המונדיאל ב"כאן"
ההכנסות מהחסויות גבוהות ב-30% מהכנסות החסויות בשידורי המונדיאל בעבר ■ בשונה מחסויות, שבהן יכלו להשתלב חברות מסחריות, זמן הפרסום שישודר בטלוויזיה מוגבל לחברות ממשלתיות או למלכ"רים ■ התאגיד ישדר את חלק הארי של המשחקים - 46 מתוך 64
  
 
מתוך קמפיין השירותים  / צילום מסך
ענף הפרסום חייב להפנים את הגבול שבין המצחיק לשוביניסטי
צ'יפס שמיועד לנשים? פרסומת שבה בנות משקרות כדי שלא יבינו מה הן עושות בשירותים? הלו, אנחנו ב-2018 ■ פרשנות
  
 
נתב"ג / צילום: שאטרסטוק
חברת הפרסום ברעם זכתה במכרז רשות שדות התעופה
ברעם, שהחזיקה בזיכיון הפרסום וויתרה עליו, זכתה במכרז ותחזיק בזכויות הפרסום בשדות התעופה למשך 7 שנים
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
חברת ADIO מתחילה לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים
על רקע הפופולריות הגוברת של הפודקאסטים בישראל, מתחילה ADIO, רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי, לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים ■ מדובר בפינות תוכן של דקה-דקה וחצי שיוגשו בדרך-כלל ע"י מנחה הפודקאסט וישולבו בו כחלק אינהרנטי
  
 
פרזנטורים אנונימיים / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פרזנטורים אנונימיים: מי גורם לנו לקנות את הגאדג'טים החדשים
אף אחד לא שמע עליהם, אבל הם גורמים לכם לקנות את הגאדג'ט החדש דרך יוטיוב, לסור אל סוכנות הנסיעות בדרך ליעד החלומי באינסטגרם ולהזיל ריר על מנת הגורמה בפייסבוק ■ כך נרקמת מתחת לרדאר תעשייה שמשנה לחלוטין את תחום השיווק והפרסום
  
 
סיגריות / צילום: thinkstock
נלחמים בעישון: אושר החוק לאיסור פרסום מוצרי טבק וסיגריות
החוק מפרט שורה של הגבלות הנוגעות לפרסום ושיווק מוצרי עישון - ובין היתר אוסר על פרסום באינטרנט, פרסום סמוי, פרסום ישיר ועקיף ■ המפרים צפויים לקנסות כבדים
  
 
תאגיד השידור כאן לוגו
מתחממים על הקווים: "כאן" החל לשווק את חסויות המונדיאל
השאיפה היא ל"מסך נקי" ולא להעמיס חסויות קטנות ■ בחברות המדיה חוגגים: "המונדיאל הוא הזדמנות חריגה. מפרסמים שרוצים קהל גברי כמעט לא יכולים למצוא אותו בערוצים מנוטרים"
  
 
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי
החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים
טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם
  
 
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג / צילום:  תמר מצפי
אף חברה לא נגשה למכרז זיכיון הפרסום של רש"ת
במכרז נכללו תנאים בעייתיים שמגבילים את אפשרויות הפרסום בחודשי השיא: רש"ת תפרסם בקרוב מכרז חדש
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 434 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 28