פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
בירה קורונה / אילוסטרציה: שאטרסטוק
"הקורונה הלא נכונה": האם מותג הבירות המקסיקני ניזוק בעקבות הנגיף הסיני?
מותג הבירה המקסיקני נכנס בעל-כורחו לתוך משבר עצום שהגיע מעולמות אחרים ומקצה אחר של הגלובוס • מה לעשות כשהמילה "קורונה" היא המילה המדוברת ביותר בעולם?
  
 
פרופ' משה בר / צילום: איל יצהר
חוקר המוח הלא שגרתי שמבטיח: "יום אחד אוכל להגיד לפי סריקה של המוח, אם אדם הוא ימני או שמאלני"
איך זה שמי שבעד הזכות לשאת נשק בארה"ב הוא לרוב גם מתנגד הפלות ונגד מתן זכויות ללהט"בים? למה אדם שרוצה שקבר רחל יהיה חלק מישראל הוא גם כמעט תמיד נגד שהות העובדים הזרים בדרום תל אביב? השאלות הללו העסיקו גם את חוקר המוח פרופ' משה בר, והוא מאמין שהוא בדרך לפתרון
  
 
עיריית ירושלים  / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
קנסות על איחורים וזמינות גם בשבת: בענף זועמים על מכרז הפרסום שהוציאה עיריית י-ם
מכרז הפרסום של עיריית ירושלים העומד על 8-12 מיליון שקל מעורר בשבועות האחרונים תרעומת בקרב משרדי הפרסום השוקלים להתמודד בו, בשל תנאיו • דד-ליינים קשיחים והיעדר בלעדיות הם רק חלק מהם • גורמים בענף: "זה מכרז הזוי"
  
 
מהפכת הסטרימינג ששינתה את מערכת היחסים שבין הגופים המשדרים לצופים תלך ותעמיק - 2030 במדיה ופרסום / איור: איל אונגר, גלובס
מדיה ופרסום ב-2030: הענקיות ישלטו, הגופים המקומיים יתמחו, והעיתונאים דווקא לא ייעלמו
מהפיכת הסטרימינג שינתה לחלוטין את מערכת היחסים שבין הגופים המשדרים לצופים שלהם • בעוד עשור סביר שרוב התוכן בעולם יופק ויוגש ע"י גופים אלה • הטכנולוגיה תיכנס גם לקריאטיב ותשנה את ההגדרה המוכרת לנו למושג "משרד פרסום" • ומה יעלה בגורל העיתונות? • פרויקט מיוחד
  
 
מה יקרה לקמפיין של פרטנר / צילום מסך מתוך יוטיוב
שנת מפנה? השינויים והמינויים החדשים של בכירי המשק יזעזעו את שוק הפרסום המנומנם
2020 מסתמנת כשנת מפנה בה יתרחש שינוי עם סבב תקציבים ב-3 קטגוריות: בנקאות, כרטיסי אשראי ותקשורת • השינויים יפעלו כמו דומינו, בין היתר בשל קשרים אישיים בין המנכ"לים החדשים ובשל הרגולציה המשתנה • "גלובס" מסכם את 2019 בפרסום - ומסתכן בתחזית מפוכחת
  
 
נטע ברזילי בקמפיין של גינדי אחזקות / צילום: דניאל קמינסקי
הקונים ירדו מהגדר, ואיתם חברות הנדל"ן שהגדילו את תקציבי הפרסום
ההשקעה בפרסום נדל"ן הייתה בשנים האחרונות בירידה או בקיפאון, אך השנה היא עלתה משמעותית • ברשימת המפרסמות הגדולות מופיעות לא רק חברות גדולות, ובענף מעריכים שהצמיחה תימשך גם בשנה הבאה • מסכמים את 2019
  
 
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס
סוף לסיפור: הפרסומאי ערן גפן עוזב את Wix
רק לפני חצי שנה רכשה ענקית האינטרנט את סוכנות הקריאטיב של גפן, גפן טים, ומיזגה אותה לתוכה • הצוות של גפן ימשיך לעבוד בתוך החברה
  
 
השלט שהציבה "סנטינל וואן" בגלילות. /  צילום: תמר מצפי
המרוץ אחרי טאלנטים, גרסת ההייטק: חברת סייבר הציבה שלט "דרושים" מחוץ לבסיס גלילות
הקמפיין, יוזמת חברת אבטחת הסייבר הישראלית סנטינל וואן (SentinelOne), מיועד לסייע לחברה במאמציה לגייס עובדים מיחידת 8200 המשרתים בבסיס
  
 
שוק הפשפשים של פייסבוק / צילום: shutterstock, עיצוב: טלי בוגדנובסקי
משנה את פניה: פייסבוק תשדר פרסומת בסופרבול לראשונה בתולדותיה
פייסבוק מנסה לשפר את הדימוי של הרשת שלה, בין היתר באמצעות קמפיין שנקרא "יותר ביחד" • בתשדיר של 60 שניות יככבו כריס רוק וסילבסטר סטאלון והוא יקדם את פונקציית הקבוצות של האתר
  
 
שיווק על ידי משפיענים / אילוסטרציה: שאטרסטוק
"מנהלי שיווק מצייצים" בחרו: ynet האתר מועדף לפרסום במגזר הכללי, "גלובס" בכלכלי
כך עולה מסקר משותף של קבוצת הפייסבוק "מנהלי שיווק מצייצים" וחברת המחקר Segmanta • "גלובס" מוביל בהעדפה של המפרסמים לפרסום מתוך כלל האתרים הכלכליים: 25.9% ממשתתפי הסקר ציינו כי יפרסמו בו בשנה הבאה
  
 
מאשה דשקוב - צילום: ליאת מנדל
מיזם חדש: פלטפורמה לשיתוף מידע בנושאי דיגיטל, שיווק ופרסום
מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club
  
 
עובדי ההייטק / צילום: Shutterstockאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
בהייטק שיווק זה בעצם פרסום
איפה יותר כדאי לעבוד, בהייטק או בתעשיות המסורתיות?
בתעשיית ההייטק, להבדיל מהתעשיות המסורתיות, מנהל שיווק הוא למעשה מנהל פרסום, או בשמו המחודש - מנהל תקשורת שיווקית. מדוע? בגלל מורכב...המשך
  
 
שוק הנדל"ן / צילומים: איל יצהר, אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי
מרוקנים מדפים: הוצאות הפרסום המפתיעות על דירות מחיר למשתכן
חברת סלע בינוי תעלה בקרוב קמפיין חדש לדירות שהיא מוכרת בקריית ביאליק, והיא לא היחידה שצריכה להשקיע בשיווק של דירות מחיר למשתכן • "בפריפריה ההיצע רב, והתחרות גדולה"
  
 
ועידת MAD 2019 / אילוסטרציה: יח"צ
דת, מותגים ואמונה בוועידת MAD השנתית של "גלובס"
מכדורגל, דרך מלחמת הכוכבים ועד טבעונות - המותגים הפכו לדתות החדשות • הצטרפו אלינו בהיכל התרבות בתל-אביב לשיחות על כדורגל, הערצה, טבעונות - ואיך כל הדברים האלה מתקשרים לשיווק, פרסום ומיתוג
  
 
מתוך הקמפיין של הלמן אלדובי
הכירו את זרוע ההשקעות האסטרטגיות החדשה של קשת
על רקע דפוסי הצפייה והפרסום המשתנים, קשת מחפשת מודלים עסקיים חדשים שיצמצמו את התלות שלה בפרסום המסורתי • לצד זרוע ההשקעות בתוכן, החברה אימצה מודל מבוסס הצלחה, שבו היא נותנת לחברות זמן פרסום במיליוני שקלים בתמורה למעורבות בניהול, בפיתוח ובהשבחת החברה • עד כה התקשרה קשת, בין היתר, עם סטודיו סי, ליברה, אקספון והלמן אלדובי • מה חושבים המפרסמים "הרגילים," ומה הסיכונים? "גלובס" חושף את מאחורי הקלעים
  
 
חדוה בר / צילום: איל יצהר
בנק ישראל הפחית את הקנס שהשית על MAX בשל אי הזהרה כנדרש בעת שיווק הלוואות
בנובמבר האחרון בנק ישראל השית קנס של 1.5 מיליון שקל על MAX, וגם על דיסקונט במקביל, לאחר שלא פעל בהתאם להוראות החלות על תאגידים בנקאיים בענייני פרסום • כעת בבנק ישראל הפחיתו את גובה הקנס ב-10% בטענה כי ההפרה בוצעה לפני למעלה מ-5 שנים
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 469 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988