קוסמטיקה בחדשות

סוכן חדשות
 
אסתי לאודר  / צילום: רויטרס
פוקס במו"מ לקבלת זיכיון להפעלת חנויות אסתי לאודר בישראל
כיום מפעילה אלקליל, חברת-הבת של אסתי לאודר בניהולו של אורן רווח, כ-25 חנויות בישראל, בהן המותגים מאק, בובי בראון וסמאש בוקס
  
 
חנות של TONYMOLY / צילום: Shutterstock
טטרה פארם תשקיע 7 מ' ש' בהשקת המותג "טוני מולי"
החברה, שזכתה בזיכיון לשיווק מותג הקוסמטיקה הפופולרי, נערכת לבחירת משרד פרסום ומשרד יח"צ ● ההשקה צפויה לקראת ספטמבר, ובשלב הראשון המוצרים יימכרו באופן בלעדי בסופר-פארם
  
 
ללין / צילום: יונתן בלום
ניחוח של אכזבה: התפוצץ המו"מ על מכירת ללין
מייסדות ללין היו במגעים למכור 25% מהמניות לחברת נוקס הצרפתית לפי שווי של 350 מיליון שקל ● הרוכשת הפוטנציאלית רצתה לפצל את התשלום על המניות, והעסקה התפוצצה ● במסגרת העסקה הייתה אמורה פוקס לרכוש 1% נוסף מהמייסדות ולהפוך לבעלת השליטה בללין עם 51%, אולם גם זה בוטל
  
 
חומצות הידרוקסיות. מאפשרות קצב תקין למחזוריות העור/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מהן חומצות הידרוקסיות, וכיצד הן יכולות לסייע לשיפור המראה?
החומצות ההידרוקסיות תומכות בחידוש תאי העור ובהשגת מראה צעיר יותר לפנים ■ אולם חשוב לזכור כי מדובר ברכיבים עוצמתיים, ועל כן הטיפול באמצעותן כרוך בהתאמה מדויקת לסוג העור
  
 
אלי אלאלוף / צילום: באדיבות דוברות מכללת גורדון
פיצוץ בוועדת הבריאות: הופסק הדיון על רפורמת התמרוקים
יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף: "לא אכנס דיון נוסף, עד שמשרדי הממשלה יגיעו להסכמות ביניהם"
  
 
מוצרי טואלטיקה. "קבלת רישוי ממשרד הבריאות נמשכת עד חצי שנה" / צילום: עינת לברון
רפורמת התמרוקים: ארגוני הקוסמטיקה בעולם ייפגשו עם רה"מ
יאיימו בהפסקת יצוא לישראל ■ בכירים במשרדי הכלכלה והבריאות: "היבואנים הבלעדיים רוצים שזה ישמש חסם ליבוא מקביל" 
  
 
משה כחלון / צילום: איל יצהר
"נטו הוזלות" יוצאת לדרך: כחלון חתם על צווים לביטול מכסים
ביטול המכסים ייכנס לתוקף כבר בימים הקרובים ויכלול מוצרי הלבשה וטקסטיל, מוצרי תאורה, מוצרי חשמל ביתיים, תמרוקים וקוסמטיקה, צעצועים ואביזרי ספורט ■ שר האוצר: "אנו מחזירים את עודפי הגבייה לאזרחים"
  
 
עדיקה / צילום: ערן סלם
Adika נכנסת לתחום הקוסמטיקה תחת השם "עדיקה ביוטי"
תחרות לפעילות האונליין של סופר-פארם: קטגוריית הקוסמטיקה שתשווק עדיקה תכלול מותגים בילאומיים כמו לאוקסיטן, מייבלין ניו-יורק, לוריאל, גרנייה ועוד, בטווח מחירים של 10-240 שקל
  
 
סניף סופרפארם / צלם: יחצ
סופר פארם תשיק מותג איפור עצמאי
המותג "מילוקה" MILUCCA ייכנס בחודשים הקרובים ל-230 סניפי הרשת (ולאתר) כשהתכנית של סופר פארם היא לפתוח בעתיד חנויות "מונו-ברנד" ובעתיד אף לצאת עם המותג לחו"ל ■  על רקע זה מצמצמת הרשת את מצבת דיילות הקוסמטיקה
  
 
סניף סופר פארם / צלם: יחצ
סופר-פארם מצמצמת: יפוטרו 300 דיילות קוסמטיקה בסניפים
לפי החברה, מדובר בצעד שהוא חלק ממהלך כולל של הרשת לצמצום נוכחות של מותגי קוסמטיקה עממיים והחלפתם בעמדות רחבות יותר עבור מותגי היוקרה ■ סופר-פארם: לא מצמצמים את מספר העובדים, לדיילות תוצע עבודה חלופית ברשת במגוון תפקידים
  
 
KIKO MILANO  / צילום: יחצ
קסטרו-הודיס תחל למכור את מותג האיפור Kiko בישראל?
לאחר מכרז שקיימה רשת האיפור הנחשקת KIKO MILANO, עליו דווח לאחרונה, קבוצת קסטרו-הודיס זכתה בזיכיון להבאת הרשת האיטלקית לישראל
  
 
מוצרי טואלטיקה. "קבלת רישוי ממשרד הבריאות נמשכת עד חצי שנה" / צילום: עינת לברון
הלובי נגד רפורמת התמרוקים נבלם? האיחוד האירופי הפך המלצתו
הרפורמה להקלת הרגולציה בתמרוקים נעצרה עקב מכתב שהוציא האיחוד האירופי מטעם ארגון יצרניות הקוסמטיקה, אך נציגי משרדי הבריאות והכלכלה נפגשו עם הארגון וקיבלו את תמיכתו
  
 
קולגייט / צילום: רויטרס
רפורמת הקולגייט חוזרת? תידון שוב בוועדת הבריאות בכנסת
נציגי משרד הבריאות והכלכלה שבו מבריסל ■ רפורמת התמרוקים צפויה לחזור לשולחן הדיונים בוועדת הבריאות בשבועות הקרובים
  
 
כל סוג עור מגיב אחרת לתכשירים שונים / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
איך תהליך אבחון סוג העור תורם לטיפול בו?
לבני האדם סוגי עור שונים, הדורשים שגרת טיפוח נבדלת ■ תהליך של בחינת העור מאפשר להתאים את סוג הטיפול והתכשירים הנכונים עבורו
  
 
טיפולים אסתטיים. אינם דורשים זמן רב /   צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
איך לשמור על שגרת טיפוח לאורך הקריירה?
בשוק העבודה של ימינו נשות קריירה מוצאות עצמן בריצת מרתון יומיומית בין העבודה לבית, כשהזמן להשקיע בהופעה חיצונית מוגבל ■ באמצעות שגרת טיפוח פשוטה לביצוע ניתן לשמור על מראה טבעי ועל עור הפנים
  
 
מוצרי סנו / צילום: יחצאלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
לא תאמינו מהם שיעורי הרווחיות של סנו
נתונים בלעדיים שמסר האוצר מראים שהחברות הגדולות בענף הטואלטיקה מגיעות לשיעורי רווחיות של עד 15%-16% ■ והמסקנה? הכוח והאפשרות "להעניש" הוא בידי הצרכנים
1. אחת הבעיות הגדולות בניתוח של מחירי מוצרים היא השקיפות, או נכון יותר לומר, חוסר השקיפות. כל עוד הדוחות ציבוריים והמספרים שקופים,...המשך
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 166 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11