קוסמטיקה בחדשות

סוכן חדשות
 
סניף של איל מקיאג בדיזנגוף סנטר / צילום: יח"צ
מניקור עד הבית: איל מקיאג' רוכשת סטארט-אפ להזמנת שירותי קוסמטיקה לבית הלקוח
מחיר העסקה לא פורסם • הסטארט-אפ מיסביז, שהוקם לפני ארבע שנים, פיתח זירת מסחר מקוונת המאפשר הזמנת שירותי טיפוח, והוא פעיל בישראל ובבריטניה • עד כה הושקעו בסטארט-אפ מעל 5 מיליון דולר
  
 
רשת WOW / צילום: יח"צ
וואו, אירופה: טדי שגיא רוכש את רשת מוצרי האיפור הישראלית וואו קוסמטיקס
העסקה מוערכת בסכום של כ-55 מיליון שקל וכוללת את 67 חנויות הרשת, שרובן בבעלות והיתר בזכיינות, וכן את הפעילות הבינ"ל ומרכז לוגיסטי באור-עקיבא • הרשת מעסיקה 500 עובדים
  
 
לוריאל משיקה בארץ מותג טיפוח לגבר / צילום: יח"צ
מסמנת את הגבר הישראלי: לוריאל משיקה בארץ מותג טיפוח לגבר
מכירות שוק טיפוח הפנים הישראלי לגבר מוערך בכ-20 מיליון שקל ומהווה כ-2% משוק הטיפוח לגבר • אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל: "המטרה שלנו היא להכפיל את המכירות הללו בחמש השנים הקרובות"
  
 
מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, אורן רווח / צילום: איל יצהר
אחרי המזון, גם תחום הקוסמטיקה מצטרף לגל ההתייקרויות: אסתי לאודר מעלה מחירים
הנציגות הישראלית של אסתי לאודר ביצעה עדכון מחירון למוצריה ברשתות ובאמצעים בהם היא משווקת ישירות לצרכן • עליית המחיר לקמעונאי תעמוד על עד 15%, אך המחיר הסופי לצרכן צפוי להיות גבוה יותר ולגלם גם את שיעורי הרווחיות של הרשת • החברה: "במרבית המוצרים לא נעשה שינוי במחיר, בחלק מהמוצרים חלו הורדות מחירים של עד 15%"
  
 
Glossier. עובד ישירות מול הלקוחות - ורק מולם  / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם
סטורי הצלחה
ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מתפעל מהדרך שבה מותג הקוסמטיקה Glossier רקם באמצעות האינסטגרם סיפור אהבה עם הלקוחות והפך לחד־קרן בעולם הביוטי בזמן שיא
  
 
חברת הקוסמטיקה בנפיט / שאטרסטוק
מותג הקומסטיקה בנפיט מסן פרנסיסקו מגיע לישראל
המוצרים יחלו להימכר בחנויות הדיוטי פרי החל מחודש יוני, ומחיריהם עתידים להיות זהים למחירי הדיוטי פרי באירופה • בנפיט חברה-בת של תאגיד מוצרי היוקרה LVMH, שנוצר לאחר מיזוג בין היתר האופנה לואי ויטון וחברת האלכוהול Moet Hennessy
  
 
סדרת מוצרים CERAVA של לוריאל ישראל / צילום: יח"צ
לוריאל מעמיקה את פעילותה בענף הדרמו-קוסמטיקה עם מותג חדש בישראל
תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל
  
 
שדה קנאביס./ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
חדשות הקנאביס: הסכם לפרמוקאן בתחום הקוסמטיקה; קנביט מקווה להשתמש באישור גידול הקנאביס של תיקון עולם
פרמוקאן קיבלה רישיון להקמת חוות גידול קנאביס רפואי בהודו והתקשרה עם פיורמג'יק לצורך פיתוח מוצרים המשלבים קנאביס ואסטקסנטין • קנביט מעוניינת לגדל קנאביס תוך שימוש ברישיון GAP ("חקלאות נאותה") שנתן משרד הבריאות לתיקון עולם עבור החווה החדשה שלה בכפר יהושע
  
 
איפור / שאטרסטוק
לוריאל נכנסת לעולם הלואו קוסט: מותג האיפור NYX בדרך לישראל
המותג האמריקאי, שידוע במחיריו הנוחים, צפוי להימכר ברשתות הפארם ולא באמצעות חנויות עצמאיות • לוריאל ישראל בתגובה: "האסטרטגיה שלנו היא לבחון באופן שוטף את הרחבת פורטפוליו המותגים המשווקים בארץ"
  
 
הנהלת טוגדר / צילום: ליאת מנדל
מקנאביס לקוסמטיקה: עסקת ייצור מינרלים מים המלח לטוגדר
טוגדר מעריכה כי המוצרים המשולבים שלה עם פרמייר ים המלח יהיו על המדפים בשבועות הקרובים • מדובר במוצרים קוסמטיים המשלבים את המינרלים מים המלח יחד עם CBD , אחד החומרים הפעילים בקנאביס, אך כזה שאינו ממסטל ולכן השימוש בו חוקי בקוסמטיקה במספר מדינות באירופה
  
 
המותג הפרטי שתייצר אמיליה קוסמטיקס לאמזון visage envy / צילום: יחצ
אמיליה קוסמטיקס תייצר מותג פרטי של קוסמטיקה ותרופות ללא מרשם עבור אמזון
בשלב הראשון, תייצר החברה במפעל בירוחם כ-20 מוצרים עבור ענקית המסחר המקוון תחת השם "Visage Envy" • השלב הבא צפוי להיות ייצור של תרופות ללא מרשם - תחום שאמזון סימנה כמנוע צמיחה • המנכ"ל שאול שלח: "אנחנו לא מצפים שמחר בבוקר זה יהיה בהיקפים היסטריים, אבל הכוונה היא להרחיב מאוד את מגוון המוצרים"
  
 
דיילת יופי / צילום: תמר מצפי
שופרסל רוצה לשלוט ברצפת המכירה: תעבור להעסקה ישירה של דיילות יופי ברשת Be החדשה
ל"גלובס" נודע כי שופרסל מתכוונת להוציא לדרך פיילוט במסגרתו יבוטלו דיילות היופי של חברות הקוסמטיקה ב-10 סניפים של הרשת החדשה שצפויה להחליף את ניו-פארם בשבועות הקרובים • במקום יפעלו באותם הסניפים דיילות מטעם הרשת • אם המהלך יצליח, רשתות אחרות עשויות לאמץ אותו
  
 
חנות של קיקו מילנו בלונדון / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סופית: קסטרו תייבא לארץ את מותג הקוסמטיקה Kiko Milano
חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 • בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות
  
 
מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, אורן רווח / צילום: איל יצהר
יו"ר אסתי לאודר ישראל: "הקניות אונליין יובילו לגל פיטורים"
רגע לפני החתימה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת פוקס מספר יו"ר אסתי לאודר ישראל אורן רווח בראיון מיוחד ל"גלובס" למה ענקית קוסמטיקה בינלאומית זקוקה דווקא לשותף מקומי כדי להתרחב: "השכירויות שהראל ויזל משלם נמוכות בהרבה משלנו; זה יקצר לנו תהליכים להגיע לתפוצה רחבה יותר"
  
 
אסתי לאודר  / צילום: רויטרס
תקציב המדיה של אלקליל, משווקת אסתי לאודר, עובר לדנטסו
היקף התקציב, שטופל קודם לכן בחברת המדיה TMF, מוערך בכ-8 מיליון שקל
  
 
אסתי לאודר  / צילום: רויטרס
פוקס במו"מ לקבלת זיכיון להפעלת חנויות אסתי לאודר בישראל
כיום מפעילה אלקליל, חברת-הבת של אסתי לאודר בניהולו של אורן רווח, כ-25 חנויות בישראל, בהן המותגים מאק, בובי בראון וסמאש בוקס
  
 

   123456789101112    >

   נמצאו 181 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988