שיווק

כתבות אחרונות

 
לוגואים / איור: shutterstock א ס פ קריאייטיב

"בעולם החדש למותג אין זכות קיום - הכסף לא משחק תפקיד"

המותגים הוותיקים, עם האגו המנופח והלוגו הצעקני, איבדו את כוחם ■ מותגים מבוססי טכנולוגיה, שמשתלבים בהתאם לאורח החיים שלנו, כבשו את הצמרת

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2017
נעם מנלה / צילום: ענבל מרמרי

"תאגיד הוא ההתגלגלות של המדינה הפשיסטית"

"אין ארגון שאין לו ערכים על הקיר - וככל שהארגון יותר רמאי, יש לו ערכים יותר יפים" ■ נועם מנלה, מרצה וחוקר השפעות הרשת, רוצה שנקלף את השכבות השקריות של העולם הישן

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2017
מדד המותגים / איורים: אייל אונגר

300 מותגים, 40 קטגוריות: מדד המותגים של "גלובס"

300 מותגים, 40 קטגוריות ומותג־על אחד מנצח: הדירוג החדשני של "גלובס" בשיתוף הגל החדש מקבוצת נילסן, מהדורה מיוחדת. יולי 2017

שירות גלובס 13.07.2017
מיכל חיון ועידו פולק / צילום: תמר מצפי
מכירות | ועידת MAD

"כדי להגדיל מכירות – השיווק חייב לקחת חלק במכירות"

מיכל חיון וערן שיאון, שותפים בחברת 2Do!, בוועידת MAD: "אם בעבר פאנל הרכישה עליו היה אחראי השיווק הסתכם במודעות והתעניינות - היום השיווק לקוח חלק משמעותי בכל המסע של הצרכן עד לרכישה"

שירות גלובס 12.07.2017
אלונה בראון/ צילום:איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

אלונה בר און: "'גלובס' ייתן כבוד למגוון דעות"

בעלת השליטה ב"גלובס" אמרה את הדברים בוועידת MAD 2017 בת"א ■ הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל ■ צפו בשידור החי

מיכל רז-חיימוביץ' 12.07.2017
ועידת MAD

ענו על חידון המדיה והפרסום ואולי תזכו בכרטיסים לועידת MAD

מכירים את תעשיית הפרסום? שולטים במתרחש במדיה? זה הזמן לאתגר את עצמכם עם שאלות קשות בדיוק בנושאים האלה בחידון נושא פרסים לקראת ועידת MAD 2017 של "גלובס". בהצלחה!

שירות גלובס 09.07.2017
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

ניתוח שוק: המותג הפרטי מרים ראש ומפסיק להתנצל

ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים

חני לוטן-תוריאל 09.07.2017
קניון האופנה / צילום: שוקה כהן

האם יירד גרזן על הקניונים בישראל?

בעולם יש, מתברר, קניונים יצירתיים שנותנים פייט אדיר לקניות באינטרנט - ושורדים

שמחה סיגן 30.04.2017
טווס אלבינו (רויטרס)

כש"האחריות החברתית" מגבירה נחשקות לתוצרת מסחרית

"עיקרון ההכבדה" הוא עיקרון שנוי במחלוקת, כי הוא מניפולטיבי ולא "נקי" כמו שאר תופעות הטבע ■ בעולמות השיווק, המיתוג והפרסום האנושיים הוא יכול להיות גם צבוע וציני לחלוטין

עטרה בילר 25.04.2017
תנובה (צילום מסך)

תנובה מול טרה: אף אחד לא מתחנף לציבור סתם

בידול הוא אחד המפתחות הקריטיים של השיווק, והוא תלוי בקיומו של ההבדל שזה עתה הבחנו בו ■ תנו לנו את המדרגה הגדולה של הסיפור, וכנראה נעדיף את המוצרים שלכם

עטרה בילר 27.03.2017
מנהרת טרור של דאעש, שנחשפה במוסול / צילום: רויטרס

דאע"ש כהצלחה שיווקית

מבט על ארגון המשווק רק שני מוצרים: ח'ליפות אסלאמית וג'יהאד עולמי

ד"ר ענת הוכברג-מרום 27.03.2017
מחזיק בננות. חדשנות לא טכנולוגית / צילום מסך

מה משותף למחזיק בננות, רסן לפה וקובייה לשחרור לחצים?

כולם מוצרים שביום בהיר אחד הפכו לגימיק, והמכירות שלהם זינקו - ובאותה פתאומיות גם דעכו ■ ההצלחה של המוצרים הללו תלויה בקהל היעד, במלאי זמין, במחיר נמוך - וגם בפלטפורמות המסחר המקוון

מיכל רז-חיימוביץ' 14.02.2017

כך הפכה איקאה לאייקון של תקופה

האם מותגים יכולים לטפל בנו? לא רק יכולים - כיום הם חייבים, אם ברצונם לשרוד

עטרה בילר 16.01.2017
קריירה/ צילום: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מיצוב עצמי: להיות מספר 1 זה לחלשים, אסטרטגיה של פאניקה

אם אתם ראשונים, שמרו את זה לעצמכם. מצאו סוגיה לא פתורה וכנסו בה. זה כבר ישכנע אותנו שאתם באמת ראשוני, באמת מובילים

עטרה ביילר 02.01.2017

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 549 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 35