שיווק

כתבות אחרונות

 

סומוטו סוגרת רבעון חזק עם רווח נקי של 1.6 מיליון דולר

חברת התוכנה סומוטו פרסמה היום תוצאות חזקות לרבעון השלישי של 2016 ■ הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-2.4 מיליון דולר, עלייה של 207% בהשוואה לרבעון השלישי אשתקד

קובי ישעיהו 21.11.2016
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

השיווק כווועדת קישוט - באיזו מציאות עסקית, איך ומתי?

גיא עמיעד מגיב על מאמרה של אורנה רודי ■ "מ-16 שנות ניסיוני, אגף שיווק חזק ודומיננטי בחברה מצביע כיום באופן חד-משמעי על עוצמתה והצלחתה"

גיא עמיעד 30.10.2016
קריירה/ צילום: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

השיווק הופך לוועדת הקישוט

מה קרה לתחום השיווק בישראל, והאם מעמדו נשחק גם בגלל הרכב העוסקים בתחום?

אורנה רודי 27.10.2016

מי החברות המובילות בתחום הסיטונאות של המזון והמשקאות?

בראש דירוג 100 Dun's בתחום סיטונאות המזון והמשקאות, נמצאת השנה חברה מענף המשחטות ■ בנוסף, סיומה של שנת השמיטה הביא לשינויים משמעותיים בדירוג, בהשוואה לדירוג אשתקד

Dun's 100 03.08.2016
קניות באינטרנט / צלם: thinkstock

מחקר: המשווקים שמים X על הדור שבעמדת הכוח

עפ"י הדוח של Sparks & Honey, המשווקים פונים לבני דור הבייבי בום ובני דור המילניום, ומתעלמים מבני דור ה-X, אף שכוח הקנייה שלהם הוא הגדול ביותר

אדוורטייזינג אייג' 24.07.2016
אמיר שניידר טל ספיבק וירון פורמן / צילום:תמר מצפי

"כיף לדקלם 'סנאפצ'ט' ו'פרוגרמטי', אבל מנהלי שיווק צריכים יותר מזה"

הם פתחו דף פייסבוק כבלון ניסוי והפכו לדבר החם בעולם השיווק המקומי ■ אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן מסבירים איך הפכה קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שייסדו לגוף משמעותי בן אלפי חברים

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2016
דומינו'ס / צילום: רויטרס

5 דרכים לבנות חוויית קנייה שתחסוך ללקוח זמן ותגרום לו לחזור

בעולם של מוצרים דומים ופנאי שהולך ונכחד, יש ערך אחד שאתם יכולים להעניק ללקוח שלכם: זמן ■ חזית הבידול הבאה

אדוורטייזינג אייג' 27.03.2016

"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"

מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.03.2016

רוכשים את הלא נודע: טרנד "השיווק בהפתעה" צובר תאוצה

אנשי השיווק בישראל גילו שהצרכנים אוהבים ריגושים והפתעות, והם מציעים אותם בשלל מיזמים בתחומים שונים ■ כך הרגה הסקרנות את החשש מפני חתול בשק

מיכל רז-חיימוביץ' 04.02.2016
קניות, קניון / צילום: שאטרסטוק

אמנות הפיתוי: שיטות השיווק שגורמות לנו להוציא יותר כסף

יותר משני שלישים מהמוצרים שאנחנו קונים הם רכישות לא מתוכננות, שההחלטה עליהן התקבלה בנקודת המכירה ■ מעגלת קניות ענקית ועד אווירת מסיבה בחנות - אלה הן שיטות השיווק שגורמות לנו לבזבז עוד ועוד

מיכל רז-חיימוביץ' 20.01.2016
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי

הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2016
מקדונלדס / צלם: רויטרס

מסע השיווק שהוציא את רשת מקדונלד'ס מהבוץ

בשר אורגני, עופות שלא גודלו על אנטיביוטיקה ופנייה להורים ש"היום מגיע לכם לנוח" ולקחת את הילדים לאכול מזון מהיר ■ כך הצליח מנכ"ל מקדונלד'ס סטיב איסטרברוק לאושש את המכירות ולהקפיץ את המניות

פייננשל טיימס 05.01.2016

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 531 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 34