סקר שביעות הרצון של בנק ישראל מגלה כי 20% מהציבור חושב שמגיע לו לקבל יותר על הפלוס בחשבון • העמלות הגבוהות הן עדיין הסיבה העיקרית לתפיסת חוסר ההוגנות • שני הבנקים הגדולים בתחתית בתשובה לשאלה האם תמליצו לחבר או משפחה על הבנק
המציאות מראה כי ברגעי מצוקה, כשהלקוחות זקוקים לגמישות מצד הבנק כדי לצלוח משבר, דווקא אז הוא נוטה לשכוח את כל הסיסמאות
שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה
שטראוס הפסיקה לפרסם בערוץ 14 והפיצה אמנה לכלל ספקיה • בערוץ מאיימים לפנות לערכאות, ועיתונאים שונים קוראים לחרם בעיקר על מוצרי תמי 4 • איך זה ייגמר? שטראוס: "מספר הביטולים זניח"
בין היתר, נשאלו המשתתפים באיזה תחום לדעתם ChatGPT יכול להחליף נציג אנושי בצורה הכי טובה, ואיזה מקצוע עלול להיפגע הכי הרבה כתוצאה מהתרחבות שירותי בינה מלאכותית • אירועים ומינויים
טכנולוגיות חדשות משנות את פניו של ענף שירות הלקוחות • אבל לאופן שבו הן יוטמעו יש תפקיד מכריע במידת ההצלחה שלהן
רשות שוק ההון מפרסמת את מדד השירות לשנת 2022 בתחומי הביטוח והחיסכון הפנסיוני • מי משלמת תביעות הכי מהר, והיכן הסיכוי שהתביעה שלכם תדחה גדול יותר? היכן יענו לכם בזמן הקצר ביותר, ונגד מי התלוננתם הכי הרבה?
חברת התוכנה סיילספורס מכניסה בימים אלה לשימוש את איינשטיין GPT - כלי בינה מלאכותית שמטרתו לסייע לחברות להגביר את האפקטיביות והפרודוקטיביות מול צרכנים • בשלב זה הכלי זמין רק באנגלית, אך בחברה מבטיחים שעד סוף השנה תושק גרסה בעברית
מערכת CLOUD CX מבית Genesys מייתרת את הצורך בהעמדת משאבי IT לשם שדרוג ה-Contact Center • כמו כן, היא מאפשרת לחברה לטפל בערוצי השירות הקוליים והדיגיטליים תחת מערכת אחת • "הלקוחות יזכו לתוספת ערך משמעותית בפלטפורמה האחודה, שתקצר ותייעל את זמני המענה והשירות"
משה רבנו בוחר לחתום את דרכו עם תחזית פסימית והתייחסות למתחרים • הסיבה: עם ישראל שכח שהמוצר הוא לא המנהיג, אלא התורה שהוא מייצג
מדובר על תביעה שהוגשה ב-2013 בטענה כי הוט לא עמדה בזמני המענה במוקדים הטלפוניים, הקבועים ברישיונה • ההסכם כולל מתווה של פיצוי שחלקו במזומן וחלקו בהטבות • הוט: "מאז החברה שיפרה מהותית את השירות וממשיכה לעשות זאת"
סדרה של ניסויים בחנה איך לקוחות תופסים את אחריות החברה או המותג לכשלים ולהצלחות בשירות כשהעובדים לובשים מדים, וגם כשלא
בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם • והפעם: מקבלי השירות היו מרוצים מהאגף לרישוי כלי ירייה, אבל התאכזבו מרמ"י ומהאגף לשיקום נכים
ועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק שלפיה חברות התעופה הישראליות יחויבו לתת שירות טלפוני חינם לביטול עסקה ומענה אנושי תוך שש דקות • ההצעה תיכנס לתוקף תשעה חודשים לאחר אישורה הסופי במליאה ופרסומה ברשומות בכדי לתת לחברות התעופה זמן היערכות
חברות וארגונים רבים משתמשים במוקד שירות חיצוני (call center) עבור שירות לקוחות, מכירות או תיאום פגישות ונדמה שכיום כבר אי אפשר בלעדיו • ציון בן חיים, מנכ"ל ובעלי חברת "נטו קול סנטר", מסביר כיצד חברות יכולות לזכות באמצעותו בערך מוסף
משתמשים שיש להם בעיות בחשבון עושים צעדים קיצוניים כדי להגיע למישהו, מי שלא יהיה, משירות לקוחות • "מעולם לא הצלחתי לדבר עם בן אנוש", אומרים חלקם
בינה מלאכותיתהוטחברות תקשורתמשרד התקשורתניהולסלקוםסקרפילתפיצוייםשיווק