גיאוקרטוגרפיה בחדשות

סוכן חדשות
 
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, בזק הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד
  
 
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
אין קץ לזכירות: גם השבוע בזק אינטרנט בראש סקר הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות אדלר-חומסקי • ואיזו פרסומת היא האהובה ביותר?
  
 
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
שבוע גוב: הפרסומת של בזק מככבת בראש דירוג הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובם של גידי גוב ורמי פורטיס • הפרסומת היא גם האהודה ביותר השבוע
  
 
תשעה מיליון / צילום מסך
פרסומות השבוע החולף: 9 מיליון ממשיכה לזכות באהדה
גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג הפרסומות הזכורות בשבוע החולף ממוקמת טורנדו • ישראכרט - הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-606 אלף שקל
  
 
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל
בנג בנג בום: הפרסומת ל-yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר גם השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תאגיד המיחזור תמיר • ומה היה הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית?
  
 
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל
הפרסומת של yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה יוצאת דופן שעומדת עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.9 מיליון שקל • הפרסומת האהובה ביותר השבוע - תאגיד מיחזור האריזות תמיר
  
 
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל
סקר הפרסומות: דניאלה פיק ו-yes כבשו את הצמרת
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - כרטיס פליי קארד של אל על עם השקעה של 1.2 מיליון שקל
  
 
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה השבוע, דלתא - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - סלקום TV עם השקעה של 1.2 מיליון שקל
  
 
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה, 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - מפעל הפיס עם השקעה של כ-607 אלף שקל
  
 
כמעט כל גוף מסחרי גדול משקיע משאבים במדידת חוויית הלקוח / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
עד כמה ארגונים יודעים באמת ממה מורכבת חוויית הלקוח?
על אף שחברות מודעות כיום לחשיבות של חוויית הלקוח, לא תמיד יש להן את היכולת לזהות בה כשלים וגם לא חוזקות • כלים וגישות מחקריות שפותחו בשנים האחרונות, מאפשרים להעמיק את ההבנה שלהן בנושא ולייצר אופטימיזציה של התהליך שעשויה להשפיע על התוצאות העסקיות
  
 
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
בזכות נועה קירל? ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר היא גם המושקעת ביותר השבוע עם כ-813 אלף שקל • הפרסומת לדלתא בכיכובה של אליאנה תדהר היא האהודה ביותר בשבוע החולף
  
 
מתוך הקמפיין של גינדי תל אביב UPPER HOUSE / צילום: אתר גינדי תל אביב
הצעצוע של גינדי: נטע ברזילי בראש דירוג הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע דלתא עם הקמפיין לפיג'מות החורף • הקמפיין של yes לסדרה "יס מן" הוא המושקע ביותר עם כ-1.1 מיליון שקל
  
 
הפרסומת של MAX / צילום: יח"צ
סקר הפרסומות: MAX הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: אחרי החגים כבר כאן, אך כמות הפרסומות על המסך וסך התקציב נמוכים באופן יחסי • הקמפיין של MAX הוא גם המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-927 אלף שקל • באומן מוביל עם 3 מתוך 10 הפרסומות בדירוג
  
 
מיה דגן בקמפיין של שופרסל / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של שופרסל
יש לי יום יום חג: שופרסל - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגות שלוש פרסומות עם שיעור אהדה דומה • הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא של בנק דיסקונט עם כ-1.6 מיליון שקל
  
 
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו
סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
מחקרי שוק יכולים להוות בסיס בתהליכי קבלת החלטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
תשכחו מתחושת בטן: מדוע חברות רבות נעזרות בתחום המחקר?
יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 582 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 37

צרו איתנו קשר *5988