גיאוקרטוגרפיה היא קבוצת מחקר, ייעוץ ואסטרטגיה שפועלת בישראל. בעלי הקבוצה: פרופ’ אבי דגני וד"ר רינה דגני. מנכ"ל: לירון פלדמן.
הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לבנק מזרחי טפחות, כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, משרד התחבורה השקיע את התקציב הגדול ביותר, בקמפיין צדק תחבורתי
הפרסומת האהובה ביותר השבוע נוצרה כבר לפני חמישה חודשים ושייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקום השני הן בזכירות והן באהדה נמצאת וולט, שמקדמת שירות חדש בעזרת הכינים של משפחת זילברשץ־בנאי
הפרסומת האהובה ביותר שייכת לקופת חולים מאוחדת, שאסי כהן הוא הפרזנטור הקבוע שלה, ובמקום החמישי בזכירות נמצאת בזק שהחתימה אותו כעת כפרזנטור - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק מזרחי טפחות
הפרסומת של דיסקונט גם מתברגת במקום השלישי באהדה, בעוד הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבנק הפועלים, למרות שלא הייתה באוויר כבר זמן רב - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המרעננת של השבוע שייכת לוולט
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע שייכת לבנק לאומי, על אף שכלל לא הייתה באוויר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגבוהה ביותר השבוע, כמיליון שקל, שייכת לבנק הבינלאומי - שבסיוע האחים סוויסה מתברג במדד
בנק לאומי אחראי השבוע לפרסומת הזכורה ביותר, ואילו בנק דיסקונט מתברג במקום השני בזכירות אך הראשון באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • פרטנר משלבת בין הדור הצעיר לשיר בן כ־60 שנה, ומתברגת גבוה בדירוג
הפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לקופת חולים מכבי - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מכבי גם אחראית להשקעה הגבוהה ביותר, לפי נתוני יפעת • נהג המונית "אשר" מסיע את הפניקס סמארט למקום השלישי באהדה
לאומי עלה בקמפיין חדש, השקיע פחות כסף מהמתחרים והתברג במקום הראשון בזכירות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקום השני נמצא הפועלים, ובמקום השלישי מזרחי טפחות • הפרסומת האהובה ביותר שייכת - שוב - לביטוח 9
בנק הפועלים עלה בתחילת השבוע עם פרסומת חדשה לקידום מהלך המניות, ושלושה ימים אחר-כך הציג המתחרה לאומי את התשובה שלו • מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי הפרסומה האהובה ביותר שייכת לביטוח 9, ובמקום השני באהדה - פריגת
במקום השני הן בזכירות והן באהדה נמצא המתחרה בנק הפועלים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגבוהה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת לטרה ולקמפיין המשקה בטעם צמר גפן מתוק
הפרסומת הזכורה ביותר גם השבוע היא של מותג המזגנים טורנדו - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין הבינה המלאכותית של סופר־פארם מתברג במקום הרביעי הן בזכירות והן באהדה
הפרסומת הזכורה ביותר, גם השבוע, שייכת למותג המזגנים טורנדו - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אפליקציית המשלוחים וולט, שהתמודדה בשנה החולפת עם כעס הצרכנים, מתמקמת במקום השלישי באהדה
מותג הביטוח ומותג המזגנים מובילים גם השבוע את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • פרסומות נוספות ברוח קיץ שמתברגות במדד שייכות לקראנץ' החדש של נסטלה ולמותג המזגנים אלקטרה • וההשקעה הגדולה ביותר של השבוע שייכת למקדונלד'ס
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע שייכת לטורנדו ולנעמי לבוב ש"עושה בושות" מול השכנים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דיסקונט מגייס את אינדה גיים וחוזר להתברג גבוה - מקום שני בזכירות ושלישי באהדה
בנק לאומי מתברג במקום הראשון בזכירות, וחברת ביטוח 9 מתברגת במקום הראשון באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת לחברת המזגנים טורנדו • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת של בנק מזרחי טפחות מתברגת במקום השלישי הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת, שוב, לביטוח 9 ואודי כגן • ההשקעה הגדולה ביותר שייכת ל־free TV • הפרסומות הזכורות והאהובות
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות