המקום השני באהדה שייך למתחרה, קופת חולים מאוחדת, כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת למותג המזגנים טורנדו, שגם אחראי להשקעה הגבוהה ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום
בנק לאומי מתברג במקום הראשון בזכירות, וחברת ביטוח 9 מתברגת במקום הראשון באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת לחברת המזגנים טורנדו • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת של בנק מזרחי טפחות מתברגת במקום השלישי הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת, שוב, לביטוח 9 ואודי כגן • ההשקעה הגדולה ביותר שייכת ל־free TV • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת האהובה ביותר, בדיוק כמו בשבוע שעבר, שייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של זריקת ההרזיה וויגובי הייתה רק חמישה ימים באוויר, אך הבאזז השלילי הוביל אותה למקום החמישי בזכירות • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת האהובה ביותר השבוע עלתה במקור כבר לפני חודשיים ושייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת למותג המזגנים טורנדו, שמתמקם שני בזכירות ובאהדה • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת השנויה במחלוקת של חברת מזגני טורנדו, בהשתתפות אליהו יוסיאן, רשמה נתוני זכירות גבוהים כמעט פי שניים מהממוצע החצי־שנתי - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המתחרה תדיראן מתברגת במקום הרביעי בזכירות • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת של הוט היא האהובה ביותר בפעם הרביעית - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • טורנדו מתברגת במקום השני בזכירות עם "טכנאי תוך יום" - הפרסומת השנויה במחלוקת שבה מככב אליהו יוסיאן, אשר עלתה לאוויר לאחר ביצוע הסקר • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לחברת התקשורת הוט - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת גם השבוע למיזם הסטרימינג free TV
הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות שייכת להוט - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגבוהה ביותר שייכת לפלטפורמת הסטרימינג free TV, שעלתה בקמפיין חדש לגיוס לקוחות
הפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לחברת התקשורת הוט - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת, בנק הפועלים אחראי להשקעה הגדולה ביותר, 1.1 מיליון שקל, בשני קמפיינים
הפרסומת האהובה ביותר שייכת לאל על - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של חברת התעופה היא גם המושקעת ביותר, עם 1.8 מיליון שקל • ההשקעה השנייה בגודלה שייכת ל־yes, שמטפסת למקום הרביעי בזכירות • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת של בנק מזרחי טפחות עם נסרין קדרי היא הזכורה ביותר זה השבוע הרביעי ברציפות - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למפעל הפיס וקמפיין "הצפון פתוח" בכיכובו של עידן עמדי • הפרסומות הזכורות והאהובות
הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השלישי ברציפות שייכת לבנק מזרחי טפחות ש"אימץ" את נסרין קדרי - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר לפי נתוני יפעת בקרת פרסום היא של בנק לאומי
הבחירה בשיר הקליט "לא לפנות אליי" הובילה את מזרחי טפחות גם למקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לביטוח 9 ואודי כגן, ובנק לאומי אחראי להשקעה הכספית הגדולה ביותר • הפרסומות הזכורות והאהובות
אודי כגן וביטוח 9 לא זזו מפסגת הפרסומות האהובות כבר חודשים, אבל אז הגיעו קרן מור וקופת חולים לאומית והדיחו אותם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מי שטרם נדבק ב"לא לפנות אליי, לא לדבר אליי", ייאלץ להיכנע לפרסומת של מזרחי טפחות
הקמפיין של בנק לאומי חזר לאוויר אחרי חצי שנה והתברג כפרסומת הזכורה ביותר - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר של ביטוח 9 רצה מאז ינואר, ובמקום השני באהדה נמצאת קופ"ח לאומית שחזרה אחרי חודשיים
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות