סופר פארם

סופר פארם
רשת פארם

כתבות אחרונות

 
סופר-פארם / צילום: בר - אל

קבוצת מקאן זכתה בתקציב הפרסום של סופר-פארם בהיקף של כ-80 מיליון שקל

הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי • המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב • תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2022
סניף של סופר פארם / צילום: בר - אל

סופר פארם מוותרת על משרד חדש. ומה עוד קרה השבוע בפרסום?

במכרז של סופר פארם צפויות להתמודד כל חברות המדיה הגדולות • וגם: רמי יהושע רוכש מניות בסוכנות התוכן אינסייד • באומן בר ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של מד"א

ענת ביין-לובוביץ' 17.04.2022
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

לקראת פסח: שופרסל וסופר-פארם בולטות בין הרשתות שמשווקות מזון ומתנות

הגעגועים של הישראלים לנתב"ג עזרו לקמפיין החדש של ג'יימס ריצ'רדסון לבלוט בהפסקת הפרסומות למרות השקעה נמוכה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיעורי האהדה הגבוהים לפרסומת של ביטוח 9 מעידים כי הקהל התרגל לקו החדש של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2022
רותם סלע ורון קאופמן בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

היקף ההשקעה אינו ערובה להצלחת הקמפיין, אלא הנוכחות הקבועה בהפסקת הפרסומות

נועה קירל תופסת שני מקומות מבין עשרת המובילים השבוע עם סופר-פארם ו-yes • בנק דיסקונט שומר על מקומו בצמרת הטבלה עם מסרים מהודקים • והקמפיין המושקע מכולם של שופרסל לקראת הפסח, בהיקף של 1.6 מיליון שקל, הגיע למקום החמישי

מיכל רז-חיימוביץ' 07.04.2022
נדב פרסמן / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

נדב פרסמן ורם ברוך חוברים להקמת משרד פרסום חדש

השניים יטפלו בתקציב הקריאטיב של סופר-פארם • מקאן או אדלר-חומסקי יצורפו כשותפים בפורמט שטרם סוכם • בין אדלר למקאן מתנהל כעת הליך התמחרות

ענת ביין-לובוביץ' 20.03.2022
סניף של קרפור באירופה / צילום: Shutterstock
קרפור | ניתוח

עשרות מיליונים יעברו בין משרדים: כניסת הרשת הצרפתית קרפור תטלטל את שוק הפרסום

משרד הפרסום בו שותף אדלר-חומסקי, שמנהל את תקציב השיווק של שופרסל כיום, ינהל גם את תקציב קרפור - מה שעלול לגרום לרשת המזון הגדולה בישראל לחפש משרד פרסום אחר • מדוע זה עלול להשפיע בעקיפין על תקציב סופר-פארם, ואיזה משחק כיסאות עלול להיווצר בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2022
סופר-פארם / צילום: בר - אל

לאחר 30 שנה: המותג סופר-פארם עוזב את באומן-בר-ריבנאי

באומן ימשיך בשלב זה לטפל בכל מה שאיננו המותג סופר-פארם עצמו, כמו המותגים לייף, מילוקה ועוד • המהלך עשוי לייצר משחק כיסאות מוזיקליים בין משרדי הפרסום הגדולים, שיתמודדו על תקציב בהיקף של כ-70 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2022
פאנל מה העובדים רוצים / צילום: יוסי כהן

בין סופר-פארם למאנדיי: איך השתנו תנאי העבודה בשוק?

בסופר-פארם אי אפשר לעבוד במודל ההיברידי, בטבע השתדלו לשמור על שיוויון בין העובדים ובמאנדיי מדגישים: "מי שמחפש את הגרנדיוזיות כנראה לא מתאים לנו" • בפאנל בוועידת ישראל לעסקים שעסק בהשפעת הקורונה על הדרישות החדשות של העובדים, סיפרה הילה מקויסיוס, סמנכ"לית משאבי אנוש בשטראוס, כי "בהיבט של עובדי המשרדים עברנו לעבודה היברידית, שחלקה מהבית, וזה כבר לא ילך אחורה - זה ימשך"

דני זקן 21.12.2021
הקמפיין של סופר פארם / צילום: סופרפארם

עם קו קריאטיבי מבודל וניקיון אמנותי, סופר-פארם בפסגת הפרסומות הזכורות

כשהחגים מעבר לפינה, הפרסומות הבולטות הן אלה שקשורות לקניות ולמתנות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות השקעה מאסיבית במדיה, רק השבוע הצליחה הפרסומת של יוחננוף להתברג בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2021
מחלקת הבישום החדשה של סופר-פארם / צילום: טל חמדי

סופר-פארם משיקה מחלקות בישום חדשות ב-3 מיליון שקל

מטרת הרשת היא ש-30% מההכנסות יגיעו ממותגים שנמכרים בה בבלעדיות, בתוך שלוש שנים • בכוונת הרשת להשקיע בשלוש שנים הקרובות כ-10 מיליון שקל כדי לעמוד ביעד

מיכל רז-חיימוביץ' 10.08.2021
קניון איילון רמת גן - חנויות סגורות / צילום: בר - אל

סופר-פארם משקיעה 3 מיליון שקל במיזם נגד אלימות במשפחה

הקורונה והסגרים שאפיינו אותה הובילו לעלייה חדה במספר המקרים של אלימות במשפחה • בעקבות כך הוחלט ברשת סופר-פארם להשיק את המיזם "אלימות במשפחה זה לא נורמלי", הכולל מאגר מידע שנותן כלים, הכוונה וליווי בתהליך ההתמודדות עבור מי שחוו אלימות במשפחה

גלית חתן 30.07.2021
התור לבדיקת קורונה לנתב"ג, כעת / צילום: תמונה פרטית

טסים לחו"ל? אלה החברות שמציעות בדיקות קורונה

החל מיום שלישי, סופר-פארם תציע בדיקת קורונה ליוצאים לחו"ל • המחיר: 119 שקל, ולמחזיקי כרטיס לייף סטייל - 89 שקל • את המחיר הנמוך ביותר לבדיקת קורונה לפני טיסה עדיין מציעה חברת אומגה, שפועלת בנתב"ג

מיכל רז-חיימוביץ' 25.07.2021
חנות מחשבים KSP / צילום: איל יצהר

לפני שופרסל אונליין, קצת אחרי אמזון: רשת המחשבים הזו פיצחה את הנוסחה לאהדת הצרכנים

שנת הקורונה לימדה את מותגי הקמעונאות המובילים את חשיבות ההשקעה באונליין • סופר־פארם, המובילה בקטגוריה, ו-KSP השכילו לנצל זאת - וגם הענקיות הבינלאומיות נהנו מכך שהישראלים קנו יותר • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 24.07.2021
עו"ד מיכל הלפרין ועו"ד מתן מרידור בפאנל משותף / צילום: שלומי יוסף

לידיעת גוגל: תאגידים בינלאומיים יצטרכו לציית לדיני התאגידים בישראל

עו"ד מיכל הלפרין, ראש רשות התחרות היוצאת, אמרה כי "פלטפורמות דיגיטליות כמו פייסבוק או גוגל נתונות לסמכויות הרשות" • וגם: כרטיסיות הצבירה מגיעות לסופר-פארם, ופורום חדש לחוקרות בתחום המשפט המסחרי-עסקי הוקם • אירועים ומינויים

גלית חתן 01.07.2021
סופר פארם גאלרי / צילום: שני מוזס
רשתות פארם | בלעדי

סופר-פארם פותחת לראשונה תת-רשת חדשה: הצצה בלעדית לאיך זה נראה מבפנים

עיצוב של כלבו אירופי ועמדות של מניקור ואיפור - כך רשת הפארם הגדולה בישראל מנסה להמציא את עצמה מחדש בסניף הראשון של תת-הרשת החדשה שלה, גאלרי, שנפתחה השבוע במתחם G בראשון לציון

שני מוזס 25.02.2021
ג'ורג' חורש / צילום: תמר מצפי

סופר-פארם ו-H&M תחילה: ג'ורג' חורש העביר לילדיו נכסים בשווי מוערך של מיליארדי שקלים

טיוטת התשקיף של תחנת הכוח דליה מלמדת כי חורש העביר את הבעלות בזרוע השקעות האנרגיה ורשתות הקמעונות שלו לידי בנו אנדרו ובתו רוקסן • בידי המשפחה גם החזקות ענק בתחומי הרכב והנדל"ן

אביב לוי 21.02.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 352 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988