דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > סופר פארם

סופר פארם בחדשות - עמוד 17

סוכן חדשות
 
HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל
באומן-בר-ריבנאי, שחתום על קמפיין HOT, בולט השבוע גם עם קמפיין לסופר-פארם בהשקעה של 1.8 מיליון שקל
  
 
רשתות השיווק - הענף המוביל בהוצאה לפרסום ב-2009
יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.3 מיליון שקל
במקום השני: ויזה כאל עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל ■ ובמקום השלישי: מגה בול עם כ-1.5 מיליון שקל
  
 
ניצן לביא מונה למשנה למנכ"ל רשת סופר-פארם
לביא, המשמש כסמנכ"ל תפעול ומשאבי אנוש ברשת, יחליף בתפקיד את יאיר עשהאל
  
 
מהם הכלים השיווקיים החדשים בהם נעשה שימוש בעקבות המיתון?
מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף
  
 
קרם דה לה קרם: מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים מגיעים לאלפי שקלים
מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול
  
 
פנינה רוזנבלום סוגרת את חטיבת האיפור: תפטר כ-100 עובדים
זאת בעקבות ההפסדים של החטיבה, שלטענת רוזנבלום נגרמו בשל דרישת הרשתות סופר-פארם והמשביר לצרכן להעסיק דיילות בסניפים ■ "הרשתות חונקות אותך עד שאת מרימה ידיים"
  
 
6 המלצות לפעילות בשוק הסיני
האינדיקטורים הכלכליים העדכניים מצביעים על כך שכבר ב-2010 יצמח המשק הסיני ב-9% ■ מה זה אומר מבחינת היצואנים הישראלים? סיכום שיח מנכ"לים שהתקיים בשבוע שעבר
  
 
פיתוח מואץ לניו-פארם: תפתח 14 סניפים חדשים בתוך שנה וחצי
מדובר בגידול של 25% במספר סניפי הרשת, העומד היום על 57 ■ סמנכ"ל בכיר לתפעול במשביר לצרכן: "שמנו לנגד עינינו את נושא הלוקיישנים, שהם מנוע הצמיחה העיקרי של ניו-פארם"
  
 
בזק בינלאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-415 אלף דולר
המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר
  
 
אחרי 20 שנה: תקציב היח"צ של רשת סופר-פארם עובר לשלום ת"א
התקציב טופל עד כה בידי שלמור תקשורת ■ שלום ת"א יספקו לסופר-פארם גם שירותי Digital PR, הכוללים את ניהול המותג באינטרנט בכלל ובזירות הגולשים בפרט
  
 
מחצית מהישראלים מחזיקים כרטיס מועדון - חצי מהם חושבים שזה משתלם
כשרוב רשתות האופנה דורשות תשלום עבור החברות במועדון ובחלק מהמועדונים מאלצים את הלקוחות להנפיק כרטיס אשראי הכרוך בעלויות שנתיות קבועות, מומלץ לחשב היטב את מחיר הנאמנות לפני החתימה על הטפסים
  
 
לקראת החורף המתקרב: איפה אפשר להשיג בזול תרופות לשפעת?
שפע של תכשירים לטיפול בשפעת מציצים מהמדפים, אך התחרות על המחירים זניחה ■ מי שיטריח עצמו לבתי-המרקחת של קופות-החולים, יוכל בכל זאת ליהנות מהנחות ולחסוך מאות שקלים במהלך החורף
  
 
בדיקת "גלובס": האם המבצעים של רשתות הפארם משתלמים?
רשתות הפארם משקיעות הון בפרסום מבצעים, אך מי שגר קרוב לרשת רמי לוי ייהנה שם לרוב ממחירים נמוכים יותר גם ללא מבצע ■ עם זאת, בהשוואה לשופרסל דיל ולמגה בול - מחירי המבצע של הפארמים לרוב אטרקטיביים
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-433 אלף דולר
ראש השנה הציב השבוע את רשתות השיווק בראש טבלת המותגים המושקעים - 4 מתוך 5 המקומות הראשונים ■ בזק מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-96 אלף דולר
  
 
בכיר בשוק הבישום: "בסוף עוד יחלקו כאן בשמים בחינם"
מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 316 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 20