במרדף אחר הלקוחות, מנהלים שוכחים להשקיע בלקוחות הפנים - העובדים
מה מחליף ויחליף את המבנה הארגוני הקלאסי של תאגידי ענק עם אלפי עובדים והיררכיה קפדנית? הצצה לשלוש גישות מהפכניות של מובילי דיעה עולמיים בתחום הניהול
ממחקר של חברת Korn/Ferry, שהשווה בין המנהל הישראלי הממוצע למנהלים הטובים בעולם, עולה כי המנהל הישראלי מתקשר באופן מפורט ועמוס בפרטים, הוא שכלתני ושואף להשיג את הסטנדרטים האיכותיים ביותר
הוא לא מוסרי? אולי. אבל הוא יעיל, משכנע ומהפנט
פרופ' סידני פינקלשטיין, מחבר רב-המכר "מדוע מנהלים חכמים נכשלים", מפרט את "השילוב הקטלני" שגורם לקריסת חברות, מציע דרכים להימנע מטעויות שיובילו לקריסה ומזהיר מפני השקעה בפייסבוק
מחקר חדש מגלה כי ניהול גלובלי אחיד עלול לפגוע בביצועי חברות בינלאומיות ובשביעות-רצון העובדים ■ כך, הפער בין מה שהעובדים רוצים למה שהם צריכים משפיע על תוצאות החברה
הוא עשה כל מה שאסור במצגת מכירה, ולהפתעתו זה עבד
עזבו כמויות ומספרים מדוייקים, תהיו פתוחים וקצת מעורפלים
רוצים לשנות? סביר שהעובדים יגלו התנגדות. כך תפוגגו אותה
כיל וטבע מינו מנכ"לים זרים, זה עלול להוליד רעש ארגוני שיפגע בביצועים
ג'ונתן גיל, סגן נשיא לפתרונות אבטחה בחברת CA Technologies, מסביר כיצד יכולים פתרונות שפועלים באינטרנט לאימות זהויות לעצור, ניסיונות הונאה
כשעובד הופך מקולגה לאיום. לא תמיד האשמה בו, לפעמים זה הארגון
מה עונים לטענה שיש מועמדים טובים ממך שמבקשים ויקבלו שכר נמוך יותר
כפיית מצב קיים, ללא הסברים ובריבוי איסורים, לרוב תוביל להתקוממות
הצעתי למנהל להסביר לעובד שעיסוקיו החברתיים מפריעים לתפוקת הצוות
הפקולטהיחסי עובד-מעבידישראל במלחמהמגזין הניהול של הרווארדמחקרמילואיםמנהיגותמנהליםניהול וקריירהשוק העבודה