דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > מובילאיי (Mobileye)

מובילאיי (Mobileye) בחדשות

סוכן חדשות
 
שירות ההסעות האוטונומי־חשמלי של פולקסווגן בהמבורג/  צילום: יח"צ
מבאיידו הסינית ועד גוגל: הפרויקט הישראלי שהצית קרב ענקים גלובלי

הכניסה של מובילאיי לפיתוח חבילה מלאה של שירותי תחבורה אוטונומיים דוחפת שחקניות ענק גלובאליות לצעדי נגד • באיידו הסינית מנסה לאיים על ההגמוניה של מובילאיי בתחום המצלמות וגוגל מסמנת טריטוריה באירופה • רק הרגולטור הישראלי עדיין לא מתעורר

  
 
מנכ"ל אינטל בוב סוואן\ צילום: ליאת מנדל
מנכ"ל אינטל העולמית השיק מרכז סטארט-אפים בת"א: "אין לי שום חרטה על רכישת מובילאיי"
בוב סוואן אמר את הדברים במסגרת אירוע להשקת מרכז סטארט-אפים של אינטל בת"א בשם Ignite שינהל צחי וייספלד, לשעבר מנהל תוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של מיקרוסופט • עוד אמר סוואן: "השקענו בישראל 40 מיליארד דולר לאורך השנים – במחקר ופיתוח, במפעל, במובילאיי ובאינטל קפיטל, ונמשיך להשקיע"
  
 
מימין: יניב גרטי, בוב סוואן, אבנר גורן וצחי וייספלד / צילום: עזרא לוי
אינטל העולמית השיקה מרכז סטארט-אפים חדש בתל-אביב
לפי אינטל, המרכז החדש, ששמו Ignite, יפעל "להאצת חברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים. היא תתחיל בישראל ולאחר מכן תתרחב למדינות נוספות" • צחי וייספלד, שינהל את המרכז, היה מנהל תוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של מיקרוסופט
  
 
ביל פורד/  צילום: איתן נדב
יו"ר פורד בביקור בישראל: "קורקינטים מחמירים את מצב התחבורה ויוצרים כאוס"
יו"ר חברת הרכב האמריקאית הגיע לישראל לרגל הקמת מרכז המחקר של החברה • במפגש עם עיתונאים הוא דיבר על אי הוודאות שיוצרת מלחמת הסחר לתעשיית הרכב, מסביר למה עדיין אין רכב אוטונומי על הכביש, ואומר: "אם נתאהב בטכנולוגיה ונשאיר את האדם בחוץ, נחיה בחברה דיסטופית"
  
 
ניסוי רכב אוטונומי שמובילאיי ערכה בירושלים/  צילום: רויטרס Ronen Zvulun
האיחוד האירופי העניק פטור מהסדר כובל לחברת שירותי ההסעות האוטונומיים של פולקסווגן, מובילאיי וצ'מפיון מוטורס
מדובר בחברה משותפת של פולקסווגן, מובילאיי וצ'מפיון מוטורס • השירות אושר באירופה וצפוי להתחיל לפעול בישראל בעוד כשלוש שנים • במקביל, מובילאיי נכנסת לשת"פ אסטרטגי בתחום המשאיות
  
 
ביל פורד, יו"ר חברת פורד / צילום: רויטרס Regis Duvignau
הפנים הנוספות של תעשיית האוטו-טק הישראלית
רכבת אווירית של בכירים מתעשיית הרכב העולמית תגיע ביוני לתערוכת "אקומושן" השנתית • הם יגלו ענף חדשני שמפתח טכנולוגיות גם לתחום הביטחוני, הפיננסי והרפואי, את מובילאיי שרוצה לשנות את עולם ההסעות האוטונומיות ואת החברה שעשויה להיות המובילאיי הבאה
  
 
מנכ"ל אינטל בוב סוואן\ צילום: ליאת מנדל
אינטל נכנסת לתחום התחבורה-בתור-שירות (MAAS) כפעילות אסטרטגית
את המהלך תוביל בקבוצה מובילאיי, שתפתח חבילת מקיפה של פתרונות תחבורה שיתופיים ואוטונומיים בנוסח WAYMO
  
 
מובילאיי/ צילום: יחצ
מובילאיי הקימה חטיבה לטכנולוגיות חיישני לייזר
החטיבה, שבסיסה בקליפורניה, הוקמה על בסיס סטארט-אפ אמריקני אותו רכשה מובילאיי, במימון אינטל, באוקטובר אשתקד תמורת סכום המוערך בכמה עשרות מיליוני דולר
  
 
אמנון שעשוע/ צילום: Walden Kirsch/Intel Corporation
המכשולים שעומדים בדרך של מובילאיי לרכב ללא נהג
עתידה של מובילאיי תלוי במידה רבה בעלייתו לכביש של הרכב האוטונומי • מה המכשולים שניצבים בדרכם, מדוע הציפיות לשירות מסחרי של מוניות ללא נהג בישראל ב-2022 נראות כרגע אופטימיות מדי, ומה הסיכונים הכרוכים בהרחבת הנוכחות בסין • שנתיים לעסקת אינטל-מובילאיי: כתבה שלישית בסדרה
  
 
ההנפקה של ליפט./Shutterstock  צילום:א.ס.א.פ קריאייטיב
מהאוויר, מהים ומהיבשה: הסטארט-אפים מנסים לחדור לשוק הרכב מכל כיוון אפשרי
לצד חברות האוטו–טק המבוססות, מופיעות מתחת לרדאר עוד ועוד חברות צעירות שמפתחות טכנולוגיות מרתקות • מה הקשר בין פסיכולוגיה וריחות לרכב, איך ממציאים מחדש את הרכב החשמלי, וכיצד יתרוממו לאוויר מכוניות הדור הבא • שנתיים לעסקת מובילאיי: כתבה שנייה בסדרה
  
 
רכב העתיד של פולקסווגן./ צילום: יחצ
האנטומיה של האוטונומיה: שנתיים לרכישת מובילאיי ע"י אינטל
במלאת שנתיים לרכישת מובילאיי ע"י אינטל, יצאנו לבדוק לאן התקדם ענף האוטו-טק הישראלי מאז • מצאנו חברות ותיקות שנושקות להערכת שווי של מיליארד שקל, זירת גיוסים היפר-אקטיבית ויבואני רכב מקומיים שהפכו למשקיעי הון-סיכון משגשגים • כתבה ראשונה בסדרה
  
 
אמנון שעשוע / /צילום: יחצ
שעשוע: אנבידיה העתיקה ממובילאיי את מודל הבטיחות של הרכב האוטונומי
מייסד מובילאיי כתב בפוסט באתר אינטל: בחנו את מודל הבטיחות של אנבידיה והרגשנו שאנחנו מסתכלים במראה. מצער שאנבידיה מייצרת בלבול בתעשייה
  
 
מערכת של מובילאיי / צילום: יח"צ
מובילאיי בוחנת השתתפות בניסויי רכב אוטונומי בטיוואן
הנושא נדון בביקור של ראש עיריית טאייפה ובכירים מהמדינה השבוע במטה מובילאיי
  
 
קורטיקה בינה מלאכותית למכוניות / צילום: יחצ
האם טכנולוגיה ישראלית תיקח את חברת טויוטה אל הרכב האוטונומי?
שיתוף הפעולה בין חברת הבינה המלאכותית הישראלית קורטיקה לבין הספקית היפנית הגדולה Renesas יציב ככל הנראה טכנולוגיית אוטו-טק ישראלית במרכז "המוח" של הרכב האוטונומי העתידי של טויוטה • בעזרתה של קורטיקה, טויוטה יכולה גם לאתגר את השליטה של אינטל ומובילאיי בשוק הרווחי של מערכות סיוע לנהג
  
 
בניין אינטל / צילום : צילום: Reuters, Ronen Zvulun
האם המדינה עשתה עסקה טובה עם אינטל? התשובה היא לא
אינטל תשקיע כאן 40 מיליארד שקל, אבל תקלוט רק אלף עובדים נוספים ותשלם מס מגוחך של 5% • האם זה נכון לתת לאינטל הטבות כה משמעותיות ולקבל כל-כך מעט?
  
 
אמנון שעשוע/ צילום: Walden Kirsch/Intel Corporation
מובילאיי: פחות רכב אוטונומי, יותר מערכות בטיחות חכמות
המצגת השנתית של פרופ' אמנון שעשוע בתערוכת CES היא המקבילה האוטו-טקית של "נאום מצב האומה" הנשיאותי • השנה כמעט לא הוזכר במצגת "רכב ללא נהג", ובמקומו סומנו כיוונים עסקיים חדשים ורווחיים • וגם: למה במובילאיי לא אוהבים לפרגן לחברות ישראליות אחרות בתחום?
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 232 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 15