פייסבוק שינתה כיוון ושם, גם אפל, גוגל ואמזון העזו לבצע שינויים דרמטיים • מה הדרך הנכונה לעשות פיבוט? • ניהול וקריירה
מחקרים מראים כיצד לחץ קבוצתי מוביל אנשים לקבל החלטות שגויות • כאשר מקבלים החלטות עסקיות, זה עלול להיות מסוכן לארגון • הבשורה הטובה: יש דרך למזער את התופעה
כיבוי השריפות, השעות הארוכות, הבעיות של העובדים והגעגוע לעיסוק במקצוע - מנהלים לשעבר מספרים מה שבר אותם בתפקיד ומדוע החליטו לעשות "אחורה פנה" • האם ניהול הוא הדרך היחידה להתקדם? מומחים אומרים שארגונים צריכים לחשוב על קידום לרוחב ולא רק בציר היררכי
נטע ריבקין מצטרפת לצוות "בית ספר לניהול": פיתוח חוסן מנטלי אצל ספורטאים אולימפיים ואצל אנשי קריירה הישגיים דומה יותר ממה שחושבים • ניהול וקריירה
שוקלים להשתמש בבוטים כנותני שירות? מחקרים בדקו איך אפשר לעשות זאת מבלי לפגוע באמון הצרכנים ובקשר שלהם עם המותג • ניהול וקריירה
איך להפעיל את שריר היצירתיות: מנכל"ית פפאיה גלובל שוחה בים, מנכ"ל אינטל רואה ספורט בלילות, מנכ"ל טבולה משחק בלגו • חברי "מועצת המנהלים" שזימן ערן גפן, מומחה ליצירתיות עסקית, מספרים מה עובד בשבילם • חצי שעה של השראה
קידום הוא לא הפתרון היחיד לצרכים ולציפיות של עובדים • המפתח להחזיק עובדים טובים הוא ניהול נכון של אנרגיה • ניהול וקריירה
איך מתמודדים עם המציאות החדשה, שבה 40% מהעובדים שוקלים להחליף את מקום עבודתם, ורבים מהם (לאו דווקא אלה שהייתם רוצים) גם עושים זאת
כשאנשים נדרשים לנמק את הבחירות שלהם, הם נעשים זהירים יותר • ניהול וקריירה
כל עסק צריך להבין ולהחליט מה היא הצעת הערך שלו, מהן התועלות שהוא נותן. זה תהליך מורכב, אבל כשהוא נעשה באופן מדויק - הוא מאפשר ללקוחות לבחור בעסק שלך בתוך שבריר שנייה • חצי שעה של השראה
זוכה פרס הנובל מסביר מדוע מעסיקים צריכים לשאול את כולם אותן שאלות בראיונות עבודה
מחקר חדש מגלה כי התפטרות של עובד עם ביצועים טובים עלולה להיות מידבקת • איך מונעים התפטרויות נוספות? מומחים מזהירים שהדבר האחרון שארגון צריך לעשות זה להעמיד פנים שהכול בסדר, ומסבירים אילו צעדים כן כדאי לנקוט
איך ארגונים יכולים לשכנע לתרום למטרות שהם מקדמים: מחקרים מציעים דרכים להגדיל את החיבור הרגשי של אנשים (ואת הסכומים שהם תורמים)
ארבע תובנות ניהוליות משמעותיות ממבצע לכידת האסירים הבורחים
אסונות ארגוניים שמגיעים לתקשורת הם בדרך כלל תוצאה של טעויות קטנות שהצטברו לאורך שנים, אבל לדברי מומחים יש דרך למנוע אותם, והיא מתחילה בתרבות ארגונית שמעודדת דיווח והכלה של טעויות
המחיר האמיתי של חדשנות: מחקר מצא כי מנהלים שמובילים תהליכי חדשנות נקשרים אליהם יותר, ומתקשים לעצור אותם גם כשהנתונים לרעתם • מחקר מציע דרך לשבור את מעגל הקסמים
בינה מלאכותיתהפקולטהחצי שעה של השראהיחסי עובד-מעבידישראל במלחמהמגזין הניהול של הרווארדמילואיםמנהליםניהול וקריירהשוק העבודה