תכנון הגשר נעשה על ידי משרד המהנדסים ירון-שמעוני-שחם בשיתוף עם חברת BVN, המתמחה בתכנון גשרים. ביצוע הגשר נעשה על ידי הקבלן שפיר הנדסה אזרחית בהזמנת מע"צ. עלות הפרויקט כ-30 מיליון שקל
הדיון נערך ביוזמת פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד משה לדור, וזאת בשל אינטרסים ציבוריים מנוגדים, שהעלו משרדי הממשלה שונים החלוקים בדעותיהם
העבודות בכביש חוצה ישראל צפויות להסתיים במועדן - הקיץ
תושבי שד' ירושלים ביפו דורשים מעבר תת-קרקעי * נת"ע: עלות ק"מ כזה - 100 מיליון דולר
בפסיקה הקודמת קבע העליון שיש להשלים הפרוייקט * "המסר הוא שניתן לפעול בניגוד לחוק"
דור אנרגיה: ביטול מגבלת ה-40 מ"ר תשחרר פקק בתכנון וברישוי תחנות תדלוק
צומת שורש נחשב לצומת מסוכן ובעייתי. עם השלמת המחלף נפתרה בעיית הפניות מכביש מספר 1 משורש לתל-אביב, ונמנע מעבר הולכי רגל
כביש הרכבת (מזרח ומערב) נחשב לאחד מכבישי הרוחב החשובים ביותר במערך הכבישים העורקיים, ומהווה את החלק הדרומי של כביש הטבעת המזרחית
פרויקט הרכבת הקלה בחיפה, שאמור לחבר בין העיר לבין הקריות, נמצא בשלבי תכנון ראשוניים
מדוע לפתוח בעבודות עפר אדירות ממדים להוספת נתיב שלישי בשער הגיא, כאשר הפתרון הזול והטבעי מונח מתחת לפנס: ביטול השוליים מימין ומשמאל
מנכ"ל יהודה פלדות, משה כהן, אמר ל"גלובס", כי רכישת פסי הרכבת, כמו גם גרוטאות מתכת מסוגים שונים, תורמים לשמירה על איכות הסביבה בישראל
הקו יושלם בספטמבר 2003. בשלב הראשון יופעלו 52 רכבות ביום, שתי רכבות לשעה בשעות השיא לכל כיוון
העבודות במחלפים וולפסון ויוספטל נמצאות בעיצומן ויוני הקרוב יחלו העבודות במחלף דב הוז
עלות הפרויקט 60 מיליון שקל. את העבודות ביצעה חברת חופרי שומרון
בין הצמתים שנמצאו כדאיים לטיפול: צומת חורב, כיכר הגבורה, צומת בר-יהודה-חטיבת גולני, צומת העצמאותכיאט, צומת ההגנה-אבנר, צומת ביאליק-חלוץ ומספר צמתים לאורך שד' ההסתדרות
לאחר שלושה חודשים כמנכ"ל הרכבת הצליח יוסי שניר לגייס תמיכה לתוספת 10 מיליארד שקל לתקציב, ועם זאת, הוא מתנגד לפרויקטים בשיטת B.O.T
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית