לדבריו, מסילת הרכבת מעכו לכרמיאל ולגליל העליון תהיה באורך 22 ק"מ, ותעבור במקביל לתוואי כביש 85 מעכו לכרמיאל. עלות הקמת הפרויקט נאמדת ב-650 מיליון שקל
שני המחלפים אמורים לפתור עומסי תנועה מצפון העיר למערבה, ולהיפך, בשעות העומס
התוכנית שמה דגש על חיבור בתי ספר, מוסדות תרבות וציבור, רכבת ומרכזי מסחר. יצוין, כי מאז שנת 1995 ארעו 142 תאונות בקריות בהן היו מעורבים רוכבי אופניים, ונהרגו בהן שישה רוכבים ו-35 נפגעו קשה
עד כה הביעו התעניינות במכרז 7 חברות זרות מצפון אמריקה, קנדה ואירופה המתמחות בתכנון של רכבות קלות. עלות עבודת התכנון מוערכת במאות אלפי דולרים
התוכנית כלולה בתקציב 2002. כך הוחלט בפגישה בין ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, ולבין מנכ"ל הרכבת, יוסי שניר
הערבויות - בגובה 30 מיליון שקל * נותרו 2 מתמודדים - פס ירושלים וסיטי פס
מנהל קפלן, ד"ר יוסי בר-אל התריע מפני קבלת התוכנית מבלי לתת פתרון תחבורתי למרכז. לדבריו, "המפתח להצלת חיים במקרים רבים הוא במהירות הגעת הנפגע לביה"ח. הסטת כביש הגישה טומנת בחובה בעיות רבות"
מדובר במנהרה דו-נתיבית באורך של 500 מטר. עלות הקמתה כ-50 מיליון שקל
לדעת הוועדה, חיבור בין שני מגרשי החנייה עלול להוסיף עומס מיותר לתנועה ולפגוע ברמת השירות של התחנה. הוועדה הדגישה, שאם בעתיד יתעורר צורך כזה, ניתן יהיה לאשר את המעבר בעזרת תוכנית נפרדת
בכיר במשרד התחבורה ל"גלובס": לאור המצב, יש חשש לכישלון בשיטה זו, כיוון שייתכן שבנקים בכלל ומחו"ל בפרט יקשו על דרכי המימון
כשהתקציב זעום, מע"ץ נאלצת לסלול כבישים מזופתים, ו"לגנוב" משהו מסעיף התחזוקה - כדי לסלול עוד ועוד כבישים מזופתים
בדיון הוצגו תוכניות תוואי המסילה, הגשרים העיליים והתחנה. הצדדים דנו בהרחבת שיתוף הפעולה, כולל אספקת שירותי רכבת מודרניים לנוסעים המגיעים לארץ, כמקובל בשדות תעופה מתקדמים בעולם
הצו הוצא לבקשת טורשן עומר סולמאן שטען, באמצעות עו"ד חוסיין ג'נאיים, כי מע"ץ החלה את העבודות ללא אישור התוכנית המפורטות. סולמאן הוא בעלים של 4 דונם בשכונת צור באהר, שהופקעו לצורך סלילת הכביש
בשלב השני יוקם מבנה תחנה חדש בשטח של כ-700 מ"ר, שיכלול אולם נוסעים, קופות, מזנון, חדר תקשורת, מערכת איתות אלקטרונית ומגרש חנייה ל-400 כלי רכב. את התחנה תכנן משרד איזנברג שרמן
הגשר בנוי מפלדה, אורכו כ-64 מטרים ומשקלו 90 טון. הוא נבנה בשלמותו במפעל עדי 2000 שבפארק התעשייה פולג
הערבות שנקבעה במכרז עומדת על 30 מיליון שקל * לבקשה מתנגדת המתמודדת השנייה במכרז
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית