העבודות כוללות הקמת רציפים, אולמות נוסעים, מגרשי חנייה "חנה וסע" וחניון המתנה לאוטובוסים ומוניות. העבודות יימשכו כשנה וחצי
ברבעון השני של השנה הסתכמו ההכנסות של נכסים ובניין ב-164 מיליון שקל, לעומת 202 מיליון שקל ברבעון הקודם והמקביל
כמו כן הוחלט על המשך העסקת משרד האדריכלים החיפני צור, לצורך קידום התוכניות הסטטוטוריות ובהן הכנת תוכנית בניין עיר, שתאפשר את הארכת המסלול ל-2,400 מ', לעומת 1,200 מ' כיום
לטענת שיכון עובדים, ב-1992 נחתם הסכם בינה לבין חברת העובדים, שהיתה החברה-אם שלה, לפיו העבירה חברת העובדים לשיכון עובדים את זכויותיה במקרקעין הסמוכים למגרש הכדורגל של בני יהודה תל-אביב
ההזמנות לשנת 2004 מעוכבות בשלב זה בשל היעדר תקציב. ב-2004 אמורה הרכבת להפעיל חמש מסילות חדשות מתל-אביב לירושלים, נתב"ג, כפר-סבא, ראשל"צ, ורכבת פרברית לבית שמש
השופט, קובי ורדי, דחה את התביעה וקיבל את עמדת עיריית רמת גן. עו"ד שמואל אורן, בא-כוח העירייה, טען, כי תשלום דמי ההשתתפות בעבר אינו פוטר מתשלום היטל דרכים, וניתן לגבות את ההיטל גם בגין כביש שנסלל בעבר
אורכה של הרמפה הוא כ-300 מטר ועלות הפרויקט הסתכמה בכ-3 מיליון שקל. העבודות במקום נמשכו כחצי שנה ובנוסף לסלילת הכביש, כלל הפרויקט גם עבודות גינון, ריצוף ותאורה
אורך הכביש כ-1.5 קילומטר, והוא בעל שני נתיבים לכיוון דרום ושלושה לצפון. ההיקף נאמד ב-6 מיליון שקל. הקבלן המבצע דני וענונו. הכביש עתיד להקל על עומסי התנועה ממתחם הבורסה לכיוון צפון ואיילון דרום
ממצאי הדו"ח מגלים, כי רק שנה לאחר פתיחת הגשר אושר החשבון הסופי לתשלום. מוריה שילמה כ-8 מיליון שקל, במקום 4.8 מיליון שקל כפי שנקבע בתקציב המקורי של הפרויקט
עלות הקטע, מנתב"ג למחלף קיבוץ גלויות, מוערכת ב-75 מיליון שקל
האוצר נסוג משיטות ה-PFI ו-BOT, והורה להשקיע 70% מעלות הפרויקט מראש
לדברי רונן, בדיקות שערך המשרד לאיכות הסביבה במקום גילו מפלסי רעש של 90-80 DB (דציבלים), וזאת בשעה שהחוק מתיר מפלסי רעש שאינם עולים על 75 DB
העבודות כוללות סלילת כבישים, הנחת צינורות מים וביוב, הנחות לחשמל, תאורה, דרך גישה ושטחים ציבוריים פתוחים. הרחב מושב זוהר כוללת תוספת של 90 מגרשים בשטח 500 מ"ר
נהגים שיבקשו להשתמש בכביש ירכשו כרטיס "פסקל", שיודבק על שמשת רכבם. הגלאי המותקן על גשרי מתכת שנבנו לאורך הכביש יגלה את הכרטיס ואת מספר הרכב, ויפעיל מונה
זהו כביש האגרה הראשון, אך בינתיים לא תיגבה מהנהגים אגרה; בחודש הבא ייפתח קטע נוסף
לדעת הפורום, הממשלה משעבדת את עתיד התחבורה הציבורית לטובת כביש חוצה ישראל וכבישי הרוחב שלו
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית