טוען שאת ההצעה, קיבל ממקורבים אחרים של ראש עיריית ת"א * העירייה: הוא מתוסכל
עד סוף 2001 לא החלו העבודות וקיימות עדיין פעולות שטרם הסתיימו במועד הביקורת, כגון הטיפול בפינויים של מחזיקים במקרקעין והדיונים המשפטיים בתוכנית
בשנים 1998-1995 לא בחנה מע"ץ את עמידת רשת הדרכים ביעדי האיכות, ובהעדר מידע - לא יכלה להכין תוכניות שנתיות תוך כדי קביעת יעדים
הממונה על ההגבלים ביצע בשנות ה-90 הסדרים עם חברות הדלק הוותיקות, שנועדו לצמצם את תקופת הבלעדיות בינן לבין בעלי התחנות, על מנת להרחיב את התחרות בענף
מהנדס המחוז, אלכס שגיא, החליט לפני מספר חודשים להקפיא תוספת של נתיב לכל כיוון בכביש 45. חברת מוריה ועיריית ירושלים פנו למע"ץ ומשרד התחבורה בדרישה לבטל את ההחלטה ולקדם את הפרויקט כמתוכנן
הגשר, שאורכו יהיה כ-240 מטר, אמור לחבר בין מסילות הרכבת ביפו ושדרות הרצל בקטע הכניסה לעיר, מעל לקטע הכביש המיועד לתחבורה ציבורית
חברת מוריה מבצעת באמצעות קבלנים חיצוניים את כל עבודות ההנדסה בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים. היקף עבודות ההנדסה מסתכם ביותר מ-500 מיליון שקל
מע"ץ מחוז מרכז פרסמה לראשונה מכרז לפיקוח, וזאת בשל העובדה, כי מדובר בעבודה בעלות גבוהה ביחס לעבודות פיקוח
ביהמ"ש: אין מקום לעכב לתקופה ארוכה תוכנית בעלת חשיבות לאומית
ביהמ"ש קבע, כי אין כל עילה להתערבות שיפוטית בהחלטת ועדת המכרזים לבחור בהצעה הזולה
על פי ההחלטה, יוקם מנגנון מיוחד לפריסת היטלי הבנייה שמשלמים הקבלנים וחברות הבנייה לרשויות המקומיות. שר הפנים, אלי ישי, יוכל לקבוע סייגים וכללים לביצוע ההחלטה
עבודות ההרחבה, שאמורות להסתיים לקראת דצמבר 2002, צפויות לפתור את עומסי התנועה במחלף
עיריית תל-אביב, בשיתוף עם עיריית פתח-תקווה, פעלו להגשת הצעה במכרז להפעלת 23 קווי דן
כבר מקריאה ראשונה עולה, כי תסקיר ההשפעה לקטע הרכבת שבין נתב"ג לירושלים אינו דן בסוגיית שפכי עפר, ומזניח לחלוטין את נושא החשמל
בין הסיבות: המצב הבטחוני וקיומו של מכרז מקביל להקמת רכבת קלה בירושלים
לדברי שר התחבורה, אפרים סנה, בשנים האחרונות הושקעו בירושלים יותר מ-2 מיליארד שקל בפיתוח תשתיות תחבורה. פיתוח זה כלל גם השקעות בתשתית מסילתית של פרויקט הרכבת הקלה
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית