ל"גלובס" נודע, כי משרדי ממשלה, ביניהם משרד ראש הממשלה ומשרד התחבורה, מפעילים לחץ לקידום הפרויקט, וזאת על אף שאין תוכנית מאושרת לביצוע הפרויקט
הדיון החוזר נדרש, לאחר שבית המשפט העליון, ברשות השופטת דורית בייניש, ביטל פסק דין של בית המשפט המחוזי בחיפה (בעת"מ 398/01), שקבע שיש לעצור את העבודות
המערכת, שתתפרס בהמשך על כל כבישי העיר פתח תקווה, מאפשרת למרכז הבקרה העירוני לשלוט באופן מלא על מערכת הרמזורים; לקבוע את משך זמן האור הירוק בכל רמזור ואת מהירות הגל הירוק ותקלות
כך סוכם בפגישה בין מנכ"ל רשות שדות התעופה, גבי אופיר, וראש המועצה האיזורית גליל עליון, אהרון ולנסי. הצדדים הגיעו להסכמה, כי בוועדה ישותפו גם נציגי המועצה האיזורית
עלות הפרויקט כולו - כ-400 מיליון שקל
מנכ"ל מרכז הירידים, עו"ד אמיר תמרי, אמר, כי זהו הישג חשוב למרכז הירידים, מפני ששיפור הגישה אליו מקל על המבקרים הרבים בתערוכות
במע"ץ מקווים, כי פתיחת המחלף תקל על עומסי התנועה באזור, בו עובדים בממוצע 130 כלי רכב ביממה
ביהמ"ש המחוזי: "אין כבוד האדם צריך לדחוק את כבוד החוק"
עיריות תל אביב ופתח תקווה - שרכשו במשותף, לפני ארבעה חודשים, את מסמכי המכרז להפעלת קווי דן במטרופולין תל אביב - פנו אתמול ליו"ר הוועדה וסמנכ"ל יבשה, אלכס לנגר, בדרישה לבטל את ההחלטה ולעכב את הליכי המכרז
מנכ"ל נתיבי איילון, יהודה בר-און אמר, כי ממצאי הסקר מצביעים על שביעות רצון רבה של ציבור הנהגים הנוסעים לאורך ציר נתיבי איילון, ומהווים משוב חיובי למאמצי החברה לפעול לשיפור השירות והתשתיות
בשבוע שעבר, בדיון על כבישי הרוחב באיזור השרון, אמר מנכ"ל מע"ץ, עמי לקס: "בתי משפט שומרים מאוד על זכויות הפרט. כל שופט יוצר עוד תקדים ומוסיף עוד זכויות - רק בכיוון אחד"
קטע הכביש העובר בצמוד לאיזור העסקים והתעשייה של חדרה היווה במשך שנים רבות צוואר בקבוק לנוסעים לצפון ולדרום, והקשה על ההשתלבות בתנועה
כמו כן מתוכנן להסתיים בתוך שלושה חודשים פרויקט שיקום רחוב ירושלים בעיר. הפרויקט מתנהל כבר שנתיים בעלות כוללת של 18 מיליון שקל, והוא כולל צומת חדש לכניסה לרחוב הנרייטה סולד
באחרונה סיימה העירייה להכין תוכנית אב למשק המים, שנבנתה בהתאם להערכות, כי אוכלוסיית העיר תגדל ל-110 אלף תושבים עם הבינוי בשטחים המזרחיים של העיר
יו"ר מועצת המנהלים של אחוזות חוף, דני קורן, אמר, כי המטרה היא להפוך את האופניים לכלי תחבורה עירוני נפוץ יותר בשל יתרונותיו האקולוגיים והכלכליים
על-פי התוכנית החדשה של אגד ועיריית חיפה, האוטובוסים המגיעים מאיזור הקריות ומפרץ חיפה כבר אינם מגיעים ישירות להדר הכרמל, אלא מורידים את הנוסעים בתחנה המרכזית החדשה, בלב המפרץ
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית