שיקום הגיא, המשתרע על שטח של כ-300 דונם, הוא יוזמה משותפת של משרד התיירות ועיריית ירושלים. זאת, לאחר שהאתר הפך במשך השנים לאתר מוזנח בו הושלכה פסולת. מטרת הפרויקט היא לשקם את הגיא ולהופכו לאתר תיירות
משרדי התחבורה ואיכות הסביבה מגלים אוזלת יד, מול ההרס הצפוי לרמות מנשה בקטע 18 של כביש חוצי ישראל
העבודות כוללת שידרוג והוספת נתיב לכל כיוון, כך שבקטע האמור יהיו שלושה נתיבים. עלות הפרויקט נאמדת ב-80 מיליון שקל. קטע הכביש זמין לביצוע, ועבודות תפיסת השטח הושלמו
לפני שבועיים פנו שבעה ראשי רשויות מאיזור הקריות לשר התחבורה, אפרים סנה, והודיעו על התנגדותם להפיכת הכביש לכביש אגרה לאחר שייסלל. זאת בטענה, כי הדבר יפגע בתושבי הקריות והצפון
אחרי שנדחו 4 עתירות, 8 נוספות שממתינות בביהמ"ש, ידחו את ביצוע העבודות לקיץ הבא
סך ההשקעות בתשתיות, כבישים ומסילות, כולל התוספת, יעמוד לשנת 2002 על 5.5 מיליארד שקל. לדברי שר התחבורה, אפרים סנה, זהו הסכום הגדול ביותר שהושקע בשנה אחת בתשתית הכבישים בישראל מאז קום המדינה
סוף סוף נחנכה תחנת הרכבת "ההגנה" בתל-אביב, אבל מישהו שכח פרט קטן: חיבור ישיר בינה לבין התחנה המרכזית. כולם טוענים שהם לא אחראים, ואולי בסוף 2003 יהיה חיבור כזה
זאת, בעקבות התנגדות תושבי כפר-חב"ד להקמת מחלף בתחומם
ראש המועצה האזורית חוף השרון, פנה לשר התחבורה, אפרים סנה, בבקשה שיורה למע"ץ להמשיך את סלילת כביש 551 בקטע שבין מחלף הדרים בכביש גהה לכביש החוף
התושבים: חשש להחלטה לפני בחינת הדו"חות
התנאים להפקדת התוכנית: אישור הוועדה לקרקע חקלאית ושטחים פתוחים (ולקחש"פ), הכנת מסמך אקוסטי ופתרון בעיות נגישות לשכונות בסביבה
מנכ"ל אתרים, ערן גריפל, מסר, כי הקמת הגשר התאפשרה בזכות החלטת ראש העיר, רון חולדאי, להשלים את רצף הטיילות לאורך נחל הירקון. לדבריו, הגשר יתחבר לטיילת שפך הירקון שמקימה אתרים בימים אלה
אורי בן-אפרים, לשעבר סמנכ"ל תכנון וכלכלה במשרד התחבורה, מאבחן: מה שחסר בישראל זו לא טכנולוגיה, אלא חדשנות, דרך הפעלת האוטובוסים היא מטופשת ואידיוטית, ומשרד התחבורה מבזבז כספי ציבור
החלטה זו טרם אושרה סופית, אך במע"ץ כבר נערכים, בהוראת משרד התחבורה, לבדוק אילו תוכניות זמינות לביצוע מבחינה סטטוטורית ולבחון סדרי עדיפויות
מנכ"ל הרכבת: "אם אני לא חותם היום על הזמנת רכבות בהיקף של מיליארד שקל, הפעלת הקווים החדשים בשנת 2004 תהיה בחסר. יהיו מסילות, אך לא יהיו רכבות"
חברת י.ד ברזני תבצע את העבודות בהיקף של 8 מיליון שקל. העבודות לפינוי יפו מתשתיות מים יימשכו כעשרה חודשים. לדברי מנכ"ל חברת מוריה, עבודות ההנדסה להקמת הקו הראשון של הרכבת מסתכמים ב-500 מיליון שקל
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית