גם עתירה של פס ירושלים נגד המכרז וטענות כי הפרויקט הוא בגדר חורבן תחבורתי לא יעצרו את הרכבת הקלה מלצאת לדרך
בין הפרויקטים שיקודמו בשיטות אלו: הרכבות הקלות ירושלים, תל-אביב וחיפה, כביש 431, 531, הרכבת המהירה לירושלים, הרכבת לראשון לציון מערב
טוענת כי לכאורה נפלו פגמים בהחלטת ועדת המכרזים אשר עשויים להפוך את ההחלטה
קבוצת סיטי פס תגייס בתוך 9 חודשים 300 מיליון דולר, כנראה מהפועלים ומלאומי
בישראל מיום הקמתה לא נעשה מספיק בתחום התחבורה הציבורית. "רכבת ישראל כמעט ומתה, ואיכשהו הצליחו להציל אותה
מדובר בתוכנית בעלות כוללת של 25 מיליון שקל, אשר תכלול הקמת 10 כיכרות תנועה, שני צמתים מרומזרים, המשך העבודות בדרך חברון, המשך הרחבת שדרות טוביה לכיוון קניון הנגב, ועבודות ראשוניות לסלילת רחוב האורגים החדש
המכרז לביצוע הכביש בשיטת P.F.I, בהיקף כמיליארד שקח, אמור להתפרסם בחודשינואר, ועד אז חייבת ועדת המכרזים לפרויקטים בשיתוף הסקטור הפרטי לקבוע מה יהיה גובה מענק ההקמה המענק
הרשות לפיתוח ירושלים מעדיפה לקדם את החלופה G1, שמחברת את ירושלים לתל-אביב דרך בית שמש, בעלות של 2 מיליארד שקל
הוועדה המחוזית התחייבה לזרז הטיפול אחרי 8 שנים של דיונים
שאר המתעניינים במכרז לא הצליחו להתקשר עם חברות זרות בעלות ידע
הצלחת כביש חוצה ישראל, תלויה בעיקר ביכולת לגרום לישראלים לשלם. לפיכך, אין פלא שהחברה המפעילה לקחה לה לראש את יהודה וילק, לשעבר השוטר מספר 1 * בראיון ל"גלובס", מדבר וילק על הגבול הדק שבין אכיפה יעילה לחדירה לרשות הפרט
על-פי התכנון, יוצבו מסופי דלק בסמוך למדרכות בצידי דרכים, ויצרו מעין מפרצי תדלוק. הרעיון הוא לבטל את תחנות הדלק הגדולות, ולהנהיג ברחבי העיר תדלוק בשירות עצמי
במע"ץ אומרים, כי יש קושי לקדם את העבודה בקטע זה בשל התנגדות רשות הטבע והגנים הלאומיים בטענה, כי הכרזות הכביש אינה גוברת על ההכרזה של הגן הלאומי על אותו קרקע
כביש 431, שאמור לחבר את ראשון לציון דרך מחלף הנשרים ועד לעיר מודיעין, יקודם בשיטת ה-PFI. עלות הכביש, שאורכו 18 ק"מ כולל המחלפים, כמיליארד שקל
בכיר במשרד התחבורה: דרך ארץ מנסה לשנות תנאים בזיכיון לקטע 18 ומציגה אומדן גבוה לעלות העבודות * דרך ארץ: גורמים בעלי שיקולים זרים מנסים לטרפד ההתקשרות
התוכנית, ביוזמת חברת נתיבי איילון, מציעה לשפר את מצב התנועה בצומת ובדרכים הסמוכות על-ידי פיתוח דרך ומנהרה שיחברו בין רחוב הרכבת לבין רחוב לה-גרדיה באמצעות מעבר מתחת לרחוב המסגר
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית