סופר פארם

כתבות אחרונות

 

בזק מסתערת: השקיעה השבוע בפרסום כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני ברשימת המותגים המושקעים השבוע ממוקמת רשת סופר-פארם עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

נתי יעקובי 24.01.2010

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל

באומן-בר-ריבנאי, שחתום על קמפיין HOT, בולט השבוע גם עם קמפיין לסופר-פארם בהשקעה של 1.8 מיליון שקל

נתי יעקובי 17.01.2010

רשתות השיווק - הענף המוביל בהוצאה לפרסום ב-2009

יפעת בקרת פרסום: תקשורת סלולרית היא הענף השני בגודלו, ובמקום השלישי והרביעי מוצרי חשמל ובנקאות - שתי קטגוריות שגדלו בשנה החולפת

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני: ויזה כאל עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל ■ ובמקום השלישי: מגה בול עם כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 10.01.2010

ניצן לביא מונה למשנה למנכ"ל רשת סופר-פארם

לביא, המשמש כסמנכ"ל תפעול ומשאבי אנוש ברשת, יחליף בתפקיד את יאיר עשהאל

אילנית חיות 05.01.2010

מהם הכלים השיווקיים החדשים בהם נעשה שימוש בעקבות המיתון?

מיזוגים ורכישות, פיתוח מוצרים חדשניים, מעבר למדיה החברתית במקום לכנסים ולוועידות, שימוש בתוכן שיווקי במקום בפרסום - אלה הם רק חלק מהכלים שהפכו עבור מספר חברות את המשבר הכלכלי לאפשרות למינוף

עינב בן-יהודה 14.12.2009

קרם דה לה קרם: מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים מגיעים לאלפי שקלים

מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול

גליה שפרינג 11.12.2009

פנינה רוזנבלום סוגרת את חטיבת האיפור: תפטר כ-100 עובדים

זאת בעקבות ההפסדים של החטיבה, שלטענת רוזנבלום נגרמו בשל דרישת הרשתות סופר-פארם והמשביר לצרכן להעסיק דיילות בסניפים ■ "הרשתות חונקות אותך עד שאת מרימה ידיים"

‎‎אילנית חיות ‏ 10.12.2009

6 המלצות לפעילות בשוק הסיני

האינדיקטורים הכלכליים העדכניים מצביעים על כך שכבר ב-2010 יצמח המשק הסיני ב-9% ■ מה זה אומר מבחינת היצואנים הישראלים? סיכום שיח מנכ"לים שהתקיים בשבוע שעבר

מרב קרקו 18.11.2009

פיתוח מואץ לניו-פארם: תפתח 14 סניפים חדשים בתוך שנה וחצי

מדובר בגידול של 25% במספר סניפי הרשת, העומד היום על 57 ■ סמנכ"ל בכיר לתפעול במשביר לצרכן: "שמנו לנגד עינינו את נושא הלוקיישנים, שהם מנוע הצמיחה העיקרי של ניו-פארם"

אילנית חיות 15.11.2009

בזק בינלאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-415 אלף דולר

המותג בזק בינלאומי הוביל בשבוע החולף גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-132 אלף דולר

נתי יעקובי 01.11.2009

אחרי 20 שנה: תקציב היח"צ של רשת סופר-פארם עובר לשלום ת"א

התקציב טופל עד כה בידי שלמור תקשורת ■ שלום ת"א יספקו לסופר-פארם גם שירותי Digital PR, הכוללים את ניהול המותג באינטרנט בכלל ובזירות הגולשים בפרט

שירות גלובס‏ 29.10.2009

מחצית מהישראלים מחזיקים כרטיס מועדון - חצי מהם חושבים שזה משתלם

כשרוב רשתות האופנה דורשות תשלום עבור החברות במועדון ובחלק מהמועדונים מאלצים את הלקוחות להנפיק כרטיס אשראי הכרוך בעלויות שנתיות קבועות, מומלץ לחשב היטב את מחיר הנאמנות לפני החתימה על הטפסים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.10.2009

לקראת החורף המתקרב: איפה אפשר להשיג בזול תרופות לשפעת?

שפע של תכשירים לטיפול בשפעת מציצים מהמדפים, אך התחרות על המחירים זניחה ■ מי שיטריח עצמו לבתי-המרקחת של קופות-החולים, יוכל בכל זאת ליהנות מהנחות ולחסוך מאות שקלים במהלך החורף

אורלי פלג-מזרחי 20.10.2009

בדיקת "גלובס": האם המבצעים של רשתות הפארם משתלמים?

רשתות הפארם משקיעות הון בפרסום מבצעים, אך מי שגר קרוב לרשת רמי לוי ייהנה שם לרוב ממחירים נמוכים יותר גם ללא מבצע ■ עם זאת, בהשוואה לשופרסל דיל ולמגה בול - מחירי המבצע של הפארמים לרוב אטרקטיביים

אפרת אהרוני 15.10.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-433 אלף דולר

ראש השנה הציב השבוע את רשתות השיווק בראש טבלת המותגים המושקעים - 4 מתוך 5 המקומות הראשונים ■ בזק מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-96 אלף דולר

נתי יעקובי 21.09.2009

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 333 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988