דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > סופר פארם

סופר פארם בחדשות - עמוד 18

סוכן חדשות
 
מנכ"ל לאומי פרטנרס: "להערכתי אילן בן-דב פועל נכון"
אבי זלדמן, שושבין עסקת פרטנר, חושף את הדרך בה נרקמה עסקת השנה במשק הישראלי ("אחרי שפנינו אליו, אילן התחיל לחשוב על העניין"), מתחמק באלגנטיות מעיסוק בצים ("לפעמים זה טוב שאתה לא חייב להצביע"), ומסביר איך עובד בנקאי השקעות ("רואה קונה, רואה מוכר - ומחבר")
  
 
לקראת החגים: מבצעי הבישום נכנסו לישורת האחרונה
חובבי הבשמים הקלאסיים וגם אלה שמחפשים ניחוחות חדשים - זה הזמן להתבשם ממחירים נמוכים במיוחד
  
 
סקר מובילי השירות של "גלובס": אין הבדל בין סופר-פארם לניו-פארם
כניסת המשביר לצרכן לרשת ניו-פארם הפיחה בה רוח גבית, עד שהשנה היא צמצמה כמעט לחלוטין את הפער מסופר-פארם ■ עם זאת, בתחום שביעות-הרצון מהמחירים יש לשתי הרשתות עדיין הרבה עבודה
  
 
לא רק כספומט: באיזו רשת חנויות נוחות הכי נוח למשוך מזומן
שופרסל, סופר-פארם וחנויות הנוחות מנטה, yellow ו-so good מאפשרות כיום למשוך כסף מזומן ■ בסופר-פארם נגבית העמלה הנמוכה ביותר, וברשת מנטה ניתן למשוך כסף עם כל כרטיס מגנטי בנקאי
  
 
בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-435 אלף דולר
סוני אריקסון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר
  
 
יאיר עשהאל, המשנה למנכ"ל סופר-פארם, פורש מתפקידו
על-פי הערכות, עשהאל החליט לפרוש לאחר שהבין כי תפקיד מנכ"ל הרשת אינו עומד להתפנות בקרוב ■ הוא יסיים את תפקידו בסוף השנה נוכחית, וככל הנראה לא ימונה לו מחליף
  
 
שחקן חדש בשוק החוץ-בנקאי: כרטיס האשראי לייף סטייל
זאת כפי שנחשף ב"גלובס" ■ הכרטיס החדש, שייקרא "לייף סטייל פלוס", יכובד בכל בתי העסק בארץ ובחו"ל ■ מקורות המימון של האשראי יתחלקו בין סופר-פארם לישראכרט
  
 
"יום לייף סטייל" 2009: סופר-פארם מכרה פי חמש מאשר ביום רגיל
מהחברה נמסר כי כ-120 אלף מלקוחות המועדון ביצעו אמש קניות בסופר-פארם בהיקף של 37 מיליון שקל
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-651 אלף דולר
ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-753 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר
  
 
פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-478 אלף דולר
פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-136 אלף דולר
  
 
הרשתות הפרטיות ורשתות הפארם גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול
נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008
  
 
הדוגמנית פלורנס יוג'ין תוביל קמפיין לסופר-פארם עבור סכום מוערך של 35 אלף יורו
בקמפיין, שצולם בהונגריה בהשתתפות צוות בינלאומי של רקדנים ושחקנים, הושקעו כ-2 מיליון שקל
  
 
בנק לאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-422 אלף דולר
013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר
  
 
ברק ברנפלד מונה למנהל תחום הסלולר של רשת סופר-פארם
במסגרת התפקיד יוביל ברנפלד את שיתוף-הפעולה של הרשת עם פלאפון ■ בתפקידו הקודם ניהל את הערוץ העסקי של חברת מי עדן, ולפני כן כיהן במגוון תפקידים בחברת יורוקום
  
 
סופר-פארם הוא המותג המדובר ביותר מבין רשתות השיווק, מגה ושופרסל מאחוריו
Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית ; העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 316 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 20