פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
אודי כגן בקמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך יוטיוב

איך עושים רוורס בפקס? תשאלו את אודי כגן ששוב שולח את ביטוח 9 לפסגה

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע שייכת לטורנדו ולנעמי לבוב ש"עושה בושות" מול השכנים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דיסקונט מגייס את אינדה גיים וחוזר להתברג גבוה - מקום שני בזכירות ושלישי באהדה

גלית חתן 10.07.2025
בשנים האחרונות הפכו כמעט כל יצרני הטלוויזיה לשחקני מדיה / צילום: Shutterstock

כך "שותות" הטלוויזיות החכמות תקציבי פרסום מערוצי הטלוויזיה המסחריים

ענקית מדידת הנתונים נילסן הודיעה לאחרונה כי תתחיל למדוד צפייה בפרסומות בטלוויזיות חכמות, כולל נטפליקס, יוטיוב ודומיהן - מה שצפוי להגדיל עוד יותר את שוק הפרסום הממוקד • בישראל כבר החלו כמה קמפיינים בטלוויזיות של LG, בין היתר של דיסקונט ויוחננוף

גלית חתן 08.07.2025
ח''כ גלית דיסטל-אטבריאן, יוזמת הצעת החוק לסגירת חטיבת החדשות בתאגיד / צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

ועדת השרים אישרה את ההצעות לסגירת חטיבת החדשות בתאגיד והמגבלות על שוק הפרסום

ועדת השרים לחקיקה אישרה היום שתי הצעות חוק של הליכוד נגד התקשורת: הצעה העוסקת בסגירת מערכת החדשות של תאגיד השידור הציבורי; והצעה לחייב את חברות הפרסום והמדיה לפרסם בערוצים שונים, גם אם הן לא מעוניינות בכך • התאגיד בתגובה: "ניסיון להלך אימים על חטיבת החדשות של 'כאן' ולהטיב עם מקורבים לשלטון"

נבו טרבלסי 29.06.2025
מהדורת חדשות 12 / צילום: צילום מסך

המערכה האיראנית מרתקת את ישראל למסכים. האם זה הזמן לפרסם יותר?

הגידול המשמעותי ביותר הוא בצפייה בערוצי החדשות בטלוויזיה, ואחריו בגלישה באתרי חדשות - כך עולה מסקר שנערך עבור גלובס; הרשתות החברתיות רק במקום השלישי • בניגוד לאירועי קיצון בעבר, בענף הפרסום מסבירים כי הרייטינג הגבוה לאורך שעות היום מהווה הזדמנות

גלית חתן 24.06.2025
משרדי תאגיד השידור הציבורי ''כאן 11'' / צילום: שלומי יוסף

הבליץ של הליכוד נגד התקשורת ממשיך: סגירת מחלקת החדשות של התאגיד והגבלת הפרסום בערוצי הטלוויזיה

שתי הצעות חוק יעלו בשבוע הבא בוועדת החקיקה: הראשונה, שהגישה ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן, עוסקת בסגירת מערכת החדשות של תאגיד השידור הציבורי "כאן" • הצעת החוק השנייה, מטעם ח"כ אביחי בוארון, תחייב את חברות הפרסום והמדיה לפרסם בערוצים שונים, גם אם הן לא מעוניינות בכך

נבו טרבלסי 12.06.2025
אודי כגן בקמפיין ביטוח 9 / צילום: צילום מסך יוטיוב

לאומי מככב שבוע רביעי ברציפות, והפרסומת החדשה של ביטוח 9 הפכה מיד ללהיט

בנק לאומי מתברג במקום הראשון בזכירות, וחברת ביטוח 9 מתברגת במקום הראשון באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת לחברת המזגנים טורנדו • הפרסומות הזכורות והאהובות

גלית חתן 12.06.2025
עומר אדם בקמפיין בנק לאומי / צילום: מסך יוטיוב

עומר אדם ונסרין קדרי לא מפסיקים לשיר, ובסוף לאומי מנצח כפרסומת הזכורה ביותר

הפרסומת של בנק מזרחי טפחות מתברגת במקום השלישי הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת, שוב, לביטוח 9 ואודי כגן • ההשקעה הגדולה ביותר שייכת ל־free TV • הפרסומות הזכורות והאהובות

גלית חתן 05.06.2025
אליהו יוסיאן בקמפיין של מזגני טורנדו / צילום: צילום מסך מיוטיוב

התבטאות אחת יותר מדי: טורנדו שולחים לבוידעם את הפרסומת עם אליהו יוסיאן

יוסיאן פרסם ברשת X ציוץ הכולל דברי נאצה נגד השופט בדימוס אהרן ברק, נשיא העליון לשעבר • בעקבות זאת הודיעה מזגני טורנדו כי "לאור אמירתו חוצת גבולות השיח הלגיטימיים, החברה לא תעשה כל שימוש בפרסום הכולל את השתתפותו" • בתוך כך, ראש לשכת עוה"ד דורש מהיועמ"שית לפתוח בחקירה נגד יוסיאן בגין הסתה לאלימות ולשון הרע

גלית חתן 03.06.2025
עומר אדם בקמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך יוטיוב

הלילה אף אחד לא ישן פה: הפרסומת של בנק לאומי היא שוב הזכורה ביותר

הפרסומת האהובה ביותר, בדיוק כמו בשבוע שעבר, שייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של זריקת ההרזיה וויגובי הייתה רק חמישה ימים באוויר, אך הבאזז השלילי הוביל אותה למקום החמישי בזכירות • הפרסומות הזכורות והאהובות

גלית חתן 29.05.2025
קמפיין בנק לאומי / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

הצופים נשארו ערניים: הפרסומת החדשה של בנק לאומי מתברגת במקום הראשון בזכירות

הפרסומת האהובה ביותר השבוע עלתה במקור כבר לפני חודשיים ושייכת לביטוח 9 - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת למותג המזגנים טורנדו, שמתמקם שני בזכירות ובאהדה • הפרסומות הזכורות והאהובות

גלית חתן 22.05.2025
אליהו יוסיאן בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך מיוטיוב

אחרי הסערה ברשת: הפרסומת של טורנדו היא הזכורה והאהובה ביותר השבוע

הפרסומת השנויה במחלוקת של חברת מזגני טורנדו, בהשתתפות אליהו יוסיאן, רשמה נתוני זכירות גבוהים כמעט פי שניים מהממוצע החצי־שנתי - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המתחרה תדיראן מתברגת במקום הרביעי בזכירות • הפרסומות הזכורות והאהובות

גלית חתן 15.05.2025
דיון בנושא נתוני צפייה בוועדת הכלכלה, היום / צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

יו"ר ועדת הכלכלה: "המדינה חייבת לשים גוף מפקח על מדידת הרייטינג"

ועדת הכלכלה דנה בנושא הצגת הרייטינג בזמן אמת, עם התערבות אפשרית מצד הממשלה • היו"ר דוד ביטן ציין כי "המפרסמים צריכים להאמין בשיטה, אחרת הם לא יפרסמו", ושחר תורג'מן מאיגוד לשכות המסחר תהה "למה הרגולציה נכנסת להיכל הקודש של המגזר העסקי?"

נבו טרבלסי 13.05.2025
קמפיין בזק / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

פרסומת ה-AI של בזק היא הזכורה ביותר השבוע, החתונה של הוט - האהובה ביותר

הפרסומת של הוט היא האהובה ביותר בפעם הרביעית - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • טורנדו מתברגת במקום השני בזכירות עם "טכנאי תוך יום" - הפרסומת השנויה במחלוקת שבה מככב אליהו יוסיאן, אשר עלתה לאוויר לאחר ביצוע הסקר • הפרסומות הזכורות והאהובות

גלית חתן 08.05.2025
מימין למעלה בכיוון השעון: גיא לרר בערוץ 13, ינון מגל בערוץ 14, ''קופה ראשית'' בערוץ 11, יונית לוי בערוץ 12 / צילום: צילומי מסך, Shutterstock

הדיגיטל לא נספר, החישוב הדמוגרפי לא ברור: הנתון השנוי במחלוקת שמנהל את תעשיית הטלוויזיה

מדי יום בתשע בבוקר מופצים הנתונים שמניעים את הפרסום בתעשיית הטלוויזיה כולה • אלא שבחודשים האחרונים נשמעות שלל טענות נגד שיטת המדידה, והן מגיעות משורה של שחקנים בשוק • איך קרה שגם בערוץ 11 וגם בערוץ 14 לא מרוצים, מה אפשר ללמוד מהעולם, והאם ניסיונות הממשלה לשלוט גם כאן יצלחו?

נבו טרבלסי 26.04.2025
קמפיין מזרחי טפחות

ה"איחוד" של "סברי מרנן" משגר את מזרחי טפחות ישירות למקום הראשון בזכירות

הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השלישי שייכת לחברת התקשורת הוט - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגדולה ביותר, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, שייכת גם השבוע למיזם הסטרימינג free TV

גלית חתן 24.04.2025
קמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

לראשונה מאז דצמבר: דיסקונט חוזר להוביל בזכירות הודות לפרסומת המילואימניקים

הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות שייכת להוט - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • ההשקעה הגבוהה ביותר שייכת לפלטפורמת הסטרימינג free TV, שעלתה בקמפיין חדש לגיוס לקוחות

גלית חתן 17.04.2025

   123456789101112131415   

   נמצאו 427 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 27