בית השקעות |
אנליסט |
תאריך המלצה |
שער ביום המלצה |
מחיר יעד |
מרחק מהיעד |
מחיר נוכחי |
המלצה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק לאומי |
אייל דבי |
04.12.2017 |
1,585.94 |
1681.8 |
|
183% |
4,774.00 |
 |
תשואת שוק |
|
 |
|
בנק אגוד |
דורון דגול |
20.11.2013 |
1,240.72 |
1155.65 |
|
75% |
4,774.00 |
 |
תשואת חסר |
|
 |
|
לאומי שוקי הון |
אייל דבי |
28.10.2013 |
1,253.56 |
1187.75 |
|
301% |
4,774.00 |
 |
תשואת שוק |
|
 |
|
פסגות |
טל שיריזלי |
22.11.2011 |
653.96 |
757.91 |
|
529% |
4,774.00 |
 |
החזק |
|
 |
|
בנק פועלים - יח' המחקר |
ירון פרידמן |
10.07.2011 |
964.49 |
1263.18 |
|
277% |
4,774.00 |
 |
תשואת יתר |
|
 |
|
מגדל שוקי הון |
ערן יונגר |
14.06.2011 |
1,006.60 |
1131.6 |
|
321% |
4,774.00 |
 |
החזק |
|
 |
|
כלל פיננסים ברוקראז' |
יובל בן זאב |
26.12.2010 |
1,184.72 |
1341.92 |
|
255% |
4,774.00 |
 |
תשואת יתר |
|
 |
|
אי.בי.אי |
גיל בשן |
19.11.2009 |
961.10 |
836.86 |
|
82% |
4,774.00 |
 |
נייטראלי |
|
 |
|
גאון בית השקעות |
אורן אלמליח |
20.11.2008 |
435.58 |
682.07 |
|
599% |
4,774.00 |
 |
תשואת יתר |
|
 |
בגאון בית השקעות סבורים כי שוויה הכלכלי של דלק רכב עומד על 3.224 מיליארד ש' המשקפים למניה מחיר יעד של 36 ש'. בגאון, ציינו כי דלק רכב מובילה את כלי הרכב בישראל בעשור האחרון כשנתח השוק של החברה עומד על כ-22% - 23% בשנים האחרונות, כשבתשעת החודשים הראשונים של 2008 חילקה החברה למשקיעים דיבידנד בסך של 5.8 ש' למניה. האנליסטים ציינו כי ענף הרכב ייפגע בישראל באופן מהותי וכי מכירות החברה ירדו ב-14% בשנת 2009 וירדו ב-7% נוספים ב-2010 כשלפני 2011 לא צופים בבית ההשקעות התאוששות במכירות החברה. הפגיעה במכירות תיגרם מירידה בביקושים מחברות הליסינג ומאידך צפויה גם להיות ירידה בביקוש במגזר הפרטי. צמיחה, צפויה להיות לדלק רכב ממגזר החלפים שאחראי כיום ל-7.5% מההכנסות ויש לו רווחיות תפעולית גבוהה של 30%.
|
לידר שוקי הון |
ליאת גלזר |
10.11.2008 |
472.33 |
0 |
|
% |
4,774.00 |
 |
תשואת יתר |
|
 |
לידר בית השקעות מעריכים כי מחיר מניית דלק רכב מהווה כיום הזדמנות קניה מעניינת, שמבטא תשואת דיבידנד של כ-15% לשנת 2009. בחברה צופים כי החברה תרוויח ברבעון השלישי כ-155.4 מיליון ש' על הכנסות של 1.285 מיליארד ש', אולם קובעים כי יש להפנות את תשומת הלב מעבר לדוחות הקרובים. בלידר מציינים מספר גורמים, שצפויים להשפיע לרעה על התוצאות העסקיות של החברה. ביניהם ההתחזקות המשמעותית של הין ושל הדולר ביחס לשקל, שתביא לירידה חדה בשיעור הרווחיות של החברה ב-2009 לרמת שיעור רווח גולמי של 15% בהשוואה לכ-18% ברבעון השלישי. לכן מעריכים כי הרבעון הרביעי צפוי להיות חלש משמעותית בהשוואה לתוצאות השיא של הרבעונים הקודמים ומעריכים כי דלק תמסור ברבעון כ-6300 כלי רכב בלבד, ירידה של כ-44% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
|
מריל לינץ' |
חיים ישראל |
11.08.2008 |
961.17 |
1286.7 |
|
271% |
4,774.00 |
 |
קניה |
|
 |
על רקע פרסום דוחותיה הרבעוניים של החברה מציינים בבית ההשקעות כי החברה פרסמה תוצאות יפות מעבר לתחזתם המוקדמת. האנליסטים מציינים כי המחירים העולים בשוק ממשיכים לעלות את הציפיות, אך עם זאת לא משנים את תחזיתם וסבורים כי מאזדה תציג מכירות נמוכות ברבעון הרביעי.וזאת בשל ההשקה המתוכננת של מאזדה 3 בתחילתת הרבעון הראשון של 2009.
|
מיטב |
מוטי ברלינר |
11.08.2008 |
963.19 |
1066.13 |
|
347% |
4,774.00 |
 |
תשואת שוק |
|
 |
בבית ההשקעות מציינים כי למרות הדוחות הטובים שהציגה החברה לרבעון ה-2 של 2008, הם סבורים, כי התוצאות כוללות מספר מרכיבים אשר פעלו לטובת החברה כדוגמת שערי מט"ח ואלמנטים חד פעמיים (כדוגמת הכנסות מימון). בהסתכלות ארוכת טווח מאמינים האנליסטים כי החברה תתקשה לשמור על שיעור רווחיות דומה, ולכן ממליצים על המניה בתשואת שוק.עוד מציינים כי לאורך השנים האחרונות שיעור הרווחיות הגולמית אותו הציגה החברה עלה מרמה של כ-12% ב-2006 לרמה של 16% ב-2007 וכ-19% במחצית הראשונה של 2008. מגמה דומה ניכרת גם בשיעור הרווח לפני מס, כאשר העלייה מציגה מחד, את כוחה של החברה והשיפור בתמהיל המכירות,ששמרו על מחיר המכירה ברמה דומה לאורך השנים, ומאידך, את התחזקות השקל מול היין שהקטינה את עלויות רכישת המכוניות. גורם נוסף אשר עשוי להשפיע לשלילה על רווחיות החברה הוא עדכון קבוצות המחיר בתחילת 2009 שעתיד לשקף את שערי המט"ח החדשים.
|
ישיר בית השקעות |
חזי שטרנליכט |
29.06.2008 |
990.39 |
1219.39 |
|
291% |
4,774.00 |
 |
קניה |
|
 |
בבית ההשקעות מתחילים בסיקור המניה בהמלצת 'קניה' על מחיר יעד של 68 ש'. האנליסטים סבורים כי החברה תמשיך להציג רבעון חזק, שני ברציפות, וזאת כאשר היא ממשיכה לרשום נתח שוק מוביל של כ-26% בחודש מאי. בהמשך מציינים לחיוב גם את פיזור המטבעות המוצלח של החברה בין הין לאירו, את חלוקת הדיבידנדים, הכנסיה למעו"ף ושינוי שנת המודל המשפיע לטובה על החברה, שכן הוא מאפשר לה למכור רכבים בקצב משופר ואחיד על פני כל השנה. בצד הסיכונים מוצאים בבית ההשקעות את ההאטה הכלכלית החדה אשר עשויה להשפיע על הביקושים לכלי רכב, אך מסייגים זאת בטענה כי לא נראה לכך שינוי סביר כיום. בנוסף מציינים האנליסטים את השינוי בשער החליפין, כאשר שינוי לרעת השקל מול הין או האירו עלול להביא לשחיקת הרווח הגולמי של החברה.
|
אקסלנס נשואה |
ירון זר |
19.09.2005 |
4.11 |
511 |
|
834% |
4,774.00 |
 |
קניה |
|
 |
|